پولنیوز- امين شيركاني در همايش "هم انديشي نمايندگان استان هاي تهران و البرز با مديرعامل و معاونان" ادامه داد: در ماه هاي اخير موفق شده ايم بسياري از ريسك ها را تحت كنترل درآوريم و بر اساس همين استراتژي، درصدديم از ظرفيت موجود به بهترين نحو بهره ببريم و شبكه نمايندگي را توسعه بخشيم.
به گزارش گروه بانک و بیمه
پولنیوز، وي افزود: توجه به انواع مختلف بيمه نامه ها بايد مدنظر همه نمايندگان باشد و در اين زمينه بهتر است بدانيم كه مثلا در تهران روزانه حدود 16 هزار بيمه شخص ثالث صادر مي شود كه با توجه به اين فراواني و دربرگيري، سهم بيمه سينا بايد از اين بيمه افزايش يابد.
شيركاني درباره خدمت رساني بيمه سينا به نمايندگان خود اظهار داشت: برنامه جامعي براي آموزش نمايندگان داريم كه بر اساس آن كلاس هاي آموزشي از جمله آموزش بيمه عمر مجددا برقرار مي شود.
مديرعامل بيمه سينا تاكيد كرد: اگرنمايندگان بيمه به مردم خدمت رساني بهتر داشته باشند و بتوانند از تمامي توان خود براي ارائه انواع بيمه نامه ها استفاده كنند بهره اين كارشان در وهله اول به خود اين عزيزان مي رسد و در كنار بهره معنوي، شاهد انتفاع مادي از اين جريان خواهند بود.