April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۸۹۱۱
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵
0
فیلم سینمایی «دراکولا» ساخته رضا عطاران آخرین مراحل فنی را سپری می‌کند تا برای دریافت پروانه نمایش اقدام نماید.
آیا «دراکولا» در اکران عید فطر جای می‌گیرد؟پول‌نیوز- فیلم سینمایی «دراکولا» ساخته رضا عطاران برای حضور در اکران نوروزی آماده نمایش نشد و اکران آن پس از انجام مراحل فنی به سال جدید محول شد.


با توجه به  آئین نامه 95 شورای صنفی نمایش، فیلم‌های سینمایی می توانند در نوبت های اکران قرار گیرند که دو ماه از صدور پروانه نمایش آن ها گذشته باشد با این اوصاف اگر «دراکولا» رضا عطاران برای دریافت پروانه نمایش در جلسه شورای پروانه نمایش روز  دوشنبه 6 اردیبهشت ماه مطرح شود و موفق به اخذ پروانه ساخت از این شورا شود امکان اکران در عید فطر را خواهد داشت.
در این فیلم که قصه ای تازه را در سینمای ایران روایت می کند عطاران به سراغ معضل فراگیر این روزهای جامعه «اعتیاد» رفته است و از وجه دیگری به این معضل اجتماعی توجه دارد. این فیلم به عنوان متفاوت ترین فیلم رضا عطاران در مقام کارگردان قلمداد می شود.

این در حالی است که فیلم های «سلام بمبئی»(قربان محمدپور)، «خوب، بد، جلف» (پیمان قاسم خانی) از گردونه اکران عید فطر حذف خواهند شد.

بنابراین گزارش، در «دراکولا» لوون هفتوان، رضا عطاران، ویشکا آسایش، سیامک انصاری، ژاله صامتی، لیلا بلوکات، امید روحانی، محمود نظر علیان، نیما راد، صادق حسنی و بازیگران خردسال سوگل محرابی و آرش دوست محمدی به ایفای نقش می پردازند.
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: