April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۹۲۸۸
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷
0
آرایشگران زنانه و مردانه حداکثر تا ساعت 18 مجاز به ارایه خدمات به عروس و داماد می‌باشند و در این ساعت عروس و داماد باید ترخیص و از آرایشگاه خارج شوند.
آرایشگاه رفتن عروس و دامادها از 6 عدازظهر ممنوع!پول‌نیوز -در اجرای طرح ساماندهی و نظارت بر مراکز برگزارکننده جشنهای عروسی و پیشگیری از مظاهر علنی فساد، پلیس فارس اطلاعیه ای صادر کرد؛

 ۱- آرایشگران زنانه و مردانه حداکثر تا ساعت ۱۸ مجاز به ارایه خدمات به عروس و داماد می‌باشند و در این ساعت عروس و داماد باید ترخیص و از آرایشگاه خارج شوند.

۲- عکاسان و فیلمبرداران حداکثر تا ساعت ۲۰ مجاز به ارایه خدمات به عروس و داماد هستند و در این ساعت باید عکاسی و فیلمبرداری اتمام و عروس و داماد وارد تالار و باغ مجالس شوند.

۳- تالارها، باغات و تشریفات مجالس حداکثر تا ساعت ۲۴ مجاز به فعالیت و ارایه خدمات به جشن ها هستند و در این ساعت باید جشن به پایان رسیده و مهمانان و عروس و داماد از باغ خارج شوند.

۴- از راه اندازی کاروان عروسی و بروز مشکلات ترافیکی و آلودگی صوتی توسط صاحبان عروسی در شهر خودداری شود.

۵- ارایه هرگونه خدمات و برگزاری مجالس خلاف عرف و شرع و قانون توسط برگزارکنندگان جشنها (ردیف ۱.۲.۳) به هر عذر و بهانه ممنوع است و در صورت عدم رعایت موارد فوق توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی از فعالیت آنها جلوگیری و به مراجع قضایی معرفی می شوند.

۶- شهروندان از برگزاری هرگونه جشن و عروسی در باغات شخصی و فاقد مجوز که باعث بروز مشکل برای خانواده ها میشود خودداری کنند.

۷- واحدهای صنفی رستوران و چایخانه ها نیز موظف به رعایت ساعت کاری (حداکثر ۲۴ ) و اخذ مجوز جهت موسیقی زنده از اداره ارشاد اسلامی و رعایت شئونات اسلامی و ضوابط انتظامی و مقررات می باشند و در صورت عدم رعایت وفق بند ۵ اقدام می شود.


منبع: خبر جنوب
برچسب ها: آرایشگاه ، عروس ، داماد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: