کد خبر: ۱۹۹۳۲۹
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴
0
پول‌نیوز - فرمانده عملیات آتش نشانی بجنورد گفت: در پی نشت گاز و انفجار منزل مسکونی واقع در حاشیه شهر بجنورد عروس جوان روانه بیمارستان شد.

عباس جفاکش اظهار کرد: در پی نشت گاز و انفجار منزلی واقع در کلاته حاج بیگلر بجنورد بخشی از جهیزیه عروس جوان در آتش سوخت و وی روانه بیمارستان شد.

وی افزود: مقارن با ساعت ۱۶ و ۴۴ دقیقه عصر امروز و با تماس اورژانس ۱۱۵ با شماره ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر وقوع آتش سوزی و مصدومیت دختری جوان، اکیپ‌های امدادی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده عملیات آتش نشانی بجنورد گفت: در این انفجار وآتش سوزی دختر جوان حدودا ۲۲ ساله دچار مصدومیت و برای درمان به بیمارستان امام علی(ع) بجنورد اعزام شد.

جفاکش افزود: شدت انفجار به حدی بود، که درب منزل از جا کنده و شیشه‌های منازل اطراف نیز دچار شکستگی شده و بخشی از جهزیه این عروس جوان نیز در آتش سوخته بود.

وی تصریح کرد: در این حادثه آتش نشانان مرکز استان بعد از اطمینان یافتن از خاموش بودن حریق با قطع برق و گاز و سایر تمهیدات ایمنی به کار خود پایان دادند.

جفاکش در ادامه افزود: استفاده از بست مناسب در محل اتصال شیلنگ و شیر گاز از نشت گاز شهری در منزل جلوگیری می‌کند.

وی  به شهروندان توصیه کرد که در محل نشت گاز از زدن کلید پریز برق اجتناب کرده و سعی شود با باز کردن در و پنجره‌ها، گاز با استفاده از حوله نمناک به بیرون هدایت شود.

منبع: مهر
برچسب ها: نشت گاز ، انفجار
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: