April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۱۸۲۷
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
0
«جورجو آرمانی» طراح لباسی است که از طریق شرکت طراحی لباس، توانسته در سراسر دنیا مطرح شود. این طراح 82 ساله ایتالیایی، پس از وارد شدن به صنعت مد، به طراحی سرشناس تبدیل شد.
پول‌نیوز -بعضی از سلبریتی‌های معروف دنیا، ثروت و درآمد هنگفتشان را صرف کارهای غیرمعمولی می‌کنند که در ذهن ما آدم‌های معمولی هم نمی‌گنجد.آن ها علاوه بر زندگی متجمل و خاصی که دارند، گاهی برای سفر و تعطیلاتشان جزیره‌های شخصی و اختصاصی می‌خرند تا بتوانند در آن جزیره‌ها، به تفریح بپردازند! بعضی از این افراد، به مردم اجازه می دهند از جزیره‌هایشان بازدید کنند و عده‌ای دیگر جزیره خریداری‌شده را مثل ملکی شخصی نگهداری می‌کنند. در ادامه درباره تعدادی از این جزیره‌ها می‌خوانید.


جزیره روستر، ادی مورفی


«ادوارد مورفی» 61 ساله که کودکی‌اش را در پرورشگاه گذرانده است، از طریق بازی در نقش‌های کمدی و کارگردانی در هالیوود و خوانندگی به درآمد هنگفتی دست یافته است. این بازیگر و کمدین در سال 2007 به خرید جزیره «روستر» به مبلغ 15 میلیون دلار اقدام کرد که چند دقیقه‌ای با «ناسائو» پایتخت «باهاما» فاصله دارد. این جزیره تاکنون به صورت کاملا شخصی نگه داشته شده است و کسی از داخل آن اطلاعی ندارد.


جزیره نِکِر، ریچارد برانسون

«ریچارد برانسون» کارآفرین و بنیانگذار شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی «ویرجین» و 400 شرکت دیگر در دنیاست. او که در سال 2012 در مجله فوربس، به عنوان چهارمین شهروند ثروتمند بریتانیایی شناخته شده، در سال 1987، جزیره «نِکِر» در دریای کارائیب را به مبلغ 300 میلیون دلار خرید. او پس از خرید، برای این‌که جزیره را به یک اقامتگاه لوکس تبدیل کند؛ 10 میلیون دلار دیگر هم خرج کرد. مردم عادی می‌توانند از سواحل جزیره او بازدید کنند.


جزیره اسکورپیوس، جورجو آرمانی


«جورجو آرمانی» طراح لباسی است که از طریق شرکت طراحی لباس، توانسته در سراسر دنیا مطرح شود. این طراح 82 ساله ایتالیایی، پس از وارد شدن به صنعت مد، به طراحی سرشناس تبدیل شد.

 او جزیره «اسکورپیوس» را که در دریای «ایونی» و سواحل یونان قرار دارد، به قیمت 190 میلیون دلار خریده است! این جزیره قبلا متعلق به خانواده مشهور «اوناسیس» بوده است. عمارت مجلل کاخ صورتی داخل جزیره از شهرت زیادی برخوردار است.


جزیره بلک ادور، لئوناردو دی کاپریو

«لئوناردو دی کاپریو» بازیگر و تهیه کننده هالیوود هم جزیره «بلک ادور» در «بلیز» (کشوری در نزدیکی آمریکای مرکزی) را خریده است.

 این بازیگر 41 ساله به دلیل دغدغه‌های محیط زیستی‌اش، به عنوان نماینده سازمان ملل متحد در امور تغییرات جوی هم فعالیت می کند.

 او در جزیره شخصی‌اش می‌خواهد از انرژی خورشیدی برای برق‌رسانی استفاده کند و همین‌طور قصد دارد جزیره شخصی بعدی‌اش را سازگار با محیط زیست بسازد!


جزیره موشا، دیوید کاپرفیلد

«دیوید کاپرفیلد» تردست 60 ساله آمریکایی که توانسته نامش را در کتاب گینس به عنوان پرتماشاچی‌ترین تردست جهان ثبت کند، از دیگر چهره‌های معروفی است که به خرید جزیره شخصی اقدام کرده است.

کاپرفیلد جزیره «موشا» را به ارزش 50 میلیون دلار خریده است که به دلیل قرار گرفتن آن در منطقه استوایی از طبیعت بی‌نظیری برخوردار است و از 60 هکتار ساحل توسعه نیافته برخوردار است. او جزیره‌اش را اجاره هم می‌دهد!

جزیره لیتل هانز پاند، جانی دپ

«جانی دپ» بازیگر معروف آمریکایی، پس از بازی در نقش «کاپیتان جک اسپرو» در فیلم «دزدان دریایی کارائیب»، به منطقه باهاما علاقه مند شد و جزیره «لیتل هانز پاند» را در باهاما به ارزش 3/6 میلیون دلار خریداری کرد. برای سفر کردن به این جزیره باید از کشتی یا بالگرد و هواپیما استفاده کرد.

طبیعت این جزیره به دلیل صخره‌های دریایی و ساحل دست‌نخورده و درختان خرما از امتیازات این جزیره است.




منبع:خراسان

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: