April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۳۴۹۲
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
0
بیش از 50 متقاضی مسکن ویژه تهران امروز مقابل ساختمان سازمان ملی زمین و مسکن تجمع کرده و نسبت به عدم رعایت برخی بندهای قرارداد اعتراض کردند.
اعتراض متقاضیان مسکن ویژه تهران/ نشست متقاضیان و مسئولان بعد از ظهر امروز برگزار می‌شودپول‌نیوز - متقاضیان واحدهای مسکن ویژه تهران نسبت به عدم رعایت برخی موارد ذکر شده در قراردادشان مقابل ساختمان سازمان ملی زمین و مسکن تجمع کرده و خواستار رعایت این بندها از وزارت راه و شهرسازی شدند.

بیش از 50 متقاضی مسکن ویژه تهران امروز مقابل ساختمان سازمان ملی زمین و مسکن تجمع کرده و نسبت به عدم رعایت برخی بندهای قرارداد اعتراض کردند.

یکی از متقاضیان مسکن ویژه در خصوص این تجمع گفت:متقاضیان فاز 3 و 4 مسکن ویژه تهران(تهرانسر) نسبت به بندهایی در قرارداد خود اعتراض داشته و امروز صبح مقابل ساختمان سازمان ملی زمین و مسکن تجمع کردند.

وی افزود: در قراردادهای مسکن ویژه آمده است که اگر تاخیر در واگذاریها صورت گرفت مبلغی باید از متقاضیان کسر شود اما متاسفانه این موضوع رعایت نشده است و همچنان هیچ مبلغی به ما پرداخت نشده است.

وی ادامه داد: سازمان ملی زمین و مسکن نیز این موضوع را قبول دارد اما عنوان می کند که این مبالغ را در 4 سال اول کم کند، اما متقاضیان اصرار دارند که پرداخت این مبالغ در سال اول صورت بگیرد و با اقساطشان تهاتر شود.

بر اساس این گزارش قرار است بعدازظهر امروز جلسه ای میان محمدزاده مدیر کل راه و شهرسازی تهران و نمایندگان مسکن ویژه در این خصوص در سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شود.

مسکن ویژه تهران که در دولت دهم ودر زمان وزارت نیکزاد با دو هزار و 300 واحد راه اندازی شد در منطقه تهرانسر واقع شده است.در این پروژه هر متقاضی 125 میلیون تومان را به صورت نقدی می پردازد و مابقی حدود 100 میلیون تومان اقساط بانکی است.

متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر در 4 قسط 20 میلیون تومانی آورده خود را وایز و در زمان تحویل نیز 45 میلیون تومان اقساط پایانی را واریز کردند تا واحد مسکونی تحویل متقاضی شود.
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: