April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۴۴۵۹۰
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
0
شهر گلاسگو شهری کوچک و فشرده است بنابراین اگر در مناطقی مثل مرکز شهر اقامت کنید به راحتی با پای پیاده می‌توانید به همه جا سر بزنید. اگر دوست ندارید پیاده‌روی کنید، انتخاب‌های دیگری هم برای گشت و گذار در شهر دارید.
پول‌نیوز -گلاسگو، شهری شلوغ و روبه‌رشد است که به عنوان یک شهر دانشگاهی شناخته می‌شود. البته این شهر علاوه بر دانشگاه، هزاران جاذبه‌ی گردشگری دارد؛ پارک‌های مختلف، مسیرهای پیاده‌روی، بناهای تاریخی، تورهای گردش در طبیعت و موزه‌های متعدد. در واقع در این شهر با هر سلیقه‌ای می‌توانید جاذبه‌ی گردشگری مناسب خود را پیدا کنید و از آن لذت ببرید.

سفری به گلاسگو، اسکاتلند (+عکس)

شهر گلاسگو شهری کوچک و فشرده است بنابراین اگر در مناطقی مثل مرکز شهر اقامت کنید به  راحتی با پای پیاده می‌توانید به همه جا سر بزنید. اگر دوست ندارید پیاده‌روی کنید، انتخاب‌های دیگری هم برای گشت و گذار در شهر دارید. متروی گلاسگو در مسیر دایره‌ای شکل در اطراف ناحیه‌ی مرکزی شهر حرکت می‌کند که بلیط تک‌سفره‌ی آن ۱/۶ پوند (۷ هزار تومان) است.

سفری به گلاسگو، اسکاتلند (+عکس)

بلیط‌های دو سفره ۳ پوند (۱۳ هزار تومان) و بلیط‌های روزانه ۴ پوند (۱۷ هزار تومان) هزینه دارند. امکان کرایه‌ی دوچرخه هم برای گشت و گذار در شهر وجود دارد. هزینه‌ی کرایه‌ی دوچرخه برای یک روز ۲۰ پوند (۸۳ هزار تومان) است.

سفری به گلاسگو، اسکاتلند (+عکس)

 این شهر پرشور و هیجان در گذشته یک شهر صنعتی بوده و امروزه خود را به عنوان یک مرکز فرهنگی معرفی کرده است. گلاسگو روح زندگی روستایی به سبک اسکاتلندی را حفظ کرده است و در سفر به اسکاتلند بازدید از آن را نباید از دست بدهید.





منبع:کجارو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: