30 هزار نانوایی موجود در سطح کشور مازاد است
کد خبر: ۲۷۶۲۵۱
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
0
یک مقام مسئول گفت: با وجود آنکه مسئولان در شعار به خوبی پیش می‌روند اما در عمل کسی متولی نان نیست.
متولی نان در کشور چه کسی است؟پول‌نیوز - قاسم زراعت‌کار رئیس اتحادیه نانوایان سنتی تهران در آیین رونمایی و آغاز جشنواره عکس خوشه با انتقاد از عملکرد وزارت جهاد کشاورزی، شرکت بازرگانی دولتی و وزارت صنعت اظهار کرد: نرخ نان لواش در طی چهار سال گذشته هیچ تغیری نکرده و به قیمت 210 تومان عرضه می‌شود، با وجود این چطور می‌توان انتظار نان با کیفیت و ادامه کار صنعت نانوایی را داشت؟

وی با بیان اینکه 90 هزار نانوایی سنتی 93 درصد نان کشور را تأمین می‌کند، افزود: مسئولان در شعار به خوبی پیش می‌روند اما در عمل کسی متولی نان نیست؟

زراعت‌کار با بیان اینکه هیچ کس به فکر نانوایان نیست، گفت: به هر کدام از وزارتخانه‌های کشاورزی و صنعت که نامه می‌زنیم، هیچ کدام زیر بار نمی روند و مسئولیت ما را نمی پذیرند در حالیکه نانوایان با مشکلات متعددی روبه‌رو هستند.

این مقام مسئول با انتقاد از مازاد 30 هزار نانوایی موجود در سطح کشور بیان کرد:  سامانه صدور مجوز نانوایی باز است و به سهولت هر کس که بخواهد، می‌تواند اقدام به دریافت مجوز و ایجاد نانوایی جدید در سطح شهر کند.

وی در پایان با بیان اینکه نانوایان با مشکلات متعددی روبه‌رو هستند، تصریح کرد: اگر مشکل نانوایان در کشور حل شود، می‌توان امید را در کشور افزایش داد و با شعار کار به عمل نمی‌آید.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: