April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۷۷۹۹۷
۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
0
فراخوان مشتريان براي تعويض دسته چک‌هاي طرح قديم
پول‌نیوز - به دنبال اجراي هماهنگ "طرح صياد" در نظام بانکي کشور، دسته چک‌هاي صيادي در شعب بانک اقتصادنوين صادر و به مشتريان ارجمند ارائه مي‌شود.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، "طرح صياد" از شهريور ماه سال گذشته به صورت کامل در شعب اين بانک عملياتي شده و مشتريان اين بانک مي‌توانند براي تعويض دسته چک‌هاي قديمي خود با دسته چک‌هاي صيادي جديد به شعبه افتتاح‌ کننده حساب جاري خود مراجعه و دسته چک طرح صيادي را در اسرع وقت دريافت نمايند.

بر اساس اعلام بانک مرکزي ج.ا.ا چک‌هاي جاري طرح قديم از چهارم شهريور ماه سال جاري صرفا در شعب بانک صادر کننده پذيرش شده و قابل واگذاري از طريق سامانه چکاوک در ساير بانک‌ها نخواهد بود.

قابل ذکر است "سامانه صدور يکپارچه الکترونيکي دسته چک (صياد)" به همت بانک مرکزي ج.ا.ا. و به منظور يکپارچه‌سازي فرآيند صدور دسته چک‌هاي جاري، راه‌اندازي شده است تا شناسايي، اعتبارسنجي و نيز دسترسي متقاضيان به اطلاعات چک به صورت آنلاين فراهم شود.

اجراي کامل و دقيق اين طرح در بانک اقتصادنوين ضريب اعتبار دسته چک‌هاي صادره اين بانک را افزايش داده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: