May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۲۹۳۵
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵
0
معاون فناوری اطلاعات بانک سینا با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان این بانک، بر لزوم افزایش ظرفیت پاسخ‌دهی برخط به نیازهای مشتریان تأکید کرد.

حضور معاون فناوری اطلاعات بانک سینا در مرکز ارتباط با مشتریان

به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، در راستای تکریم مشتریان و با هدف ارتباط مستقیم با آنان، کاظم نراقیان، معاون فناوری اطلاعات این بانک، روز شنبه در مرکز ارتباط با مشتریان بانک سینا حضور یافت.

وی در این دیدار ضمن آگاهی از سؤالات و دغدغه‌های عمده مشتریان که با مرکز تماس بانک سینا ارتباط برقرار می‌کنند، اعلام آمادگی کرد که با هماهنگی معاونت فناوری اطلاعات، دسترسی‌های بیشتری برای رفع مشکلات بانکی برخط مشتریان و پاسخگویی مناسب‌تر به آن‌ها در نظر گرفته شود.

گفتنی است مرکز ارتباط با مشتریان بانک سینا با هدف صیانت از حقوق شهروندی و شفاف‌سازی خدمات، امکان گفت‌وگوی مستقیم معاونان مدیرعامل با مشتریان این بانک را فراهم کرده است. در همین راستا، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه نیز معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار بانک، جهت پاسخگویی به سؤالات، در مرکز ارتباط با مشتریان حضور خواهد یافت.

شماره تلفن مرکز ارتباط با مشتریان بانک سینا که به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مشتریان بانک هستند، ۴۱۷۳۱ است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: