کد خبر: ۳۱۲۲۳۴
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
0
بانک ایران زمین در زمینه های مختلفی به ویژه صدور انواع ضمانت نامه ها،گشایش اعتباری اسنادی ریالی و ارائه خدمات نوین بانکی از بانک های فعال و صاحب نام است.

پول‌نیوز - مدیر شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال بختیاری به اتفاق هیات همراه با مدیرعامل کارخانه پروفیل فولاد آپادانا دیدار و از قسمت های مهم کارخانه بازدید کردند.


به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، محمدرضا سبزواری مدیراستان در زمینه های متنوع محصولات بانکی به تشریح خدمات بانکداری دیجیتال پرداخته و در زمینه افزایش حجم تعاملات بانکی بیان کرد: بانک ایران زمین در زمینه های مختلفی به ویژه صدور انواع ضمانت نامه ها،گشایش اعتباری اسنادی ریالی و ارائه خدمات نوین بانکی از بانک های فعال و صاحب نام است.

 

بازدید مدیران بانک ایران زمین از کارخانه پروفیل فولاد آپادانا


مهندس دوغی مدیر کارخانه ضمن تشریح و معرفی مجموعه به دو دهه فعالیت شرکت در زمینه های متنوع مصنوعات فولادی، صنعتی و ساختمانی پرداخت و با تاکید بر کادر مهندسی و تجربه استفاده از مواد مرغوب شرکت های معتبر داخلی و سایر تولید کنندگان اشاره و توسعه روز افزون کمی و کیفی خود را در دستور کار دارد.


دوغی افزود: خط تولیدی این شرکت در حال حاظر با ظرفیت 60.000 تن در سال نسبت به تولید انواع لوله، قوطی، پروفیل و قطعات صنعتی در حال فعالیت بوده و بخشی از تولید داخلی و صادرات به کشور های منطقه را در زمینی به مساحت 37000 هزار متر مربع و اشتغالزایی 100 نفر به طور مستقیم فراهم آورده است.


در پایان حاضرین در خصوص مسائل بانکی به بحث و تبادل نظر پرداختند و سبزواری ابراز امیدواری کرد در روزهای آتی شاهد افزایش مراودات مالی بین بانک ایران زمین و کارخانه پروفیل فولاد آپادانا باشیم

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: