April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۳۰۷۰
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
0
در این نمایشگاه بیش از 265 عنوان کتاب که توسط 84 نفر از کارکنان بانک کشاورزی تالیف و منتشر شده است در موضوعات مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، تاریخی ، بانکداری، رمان، شعر و داستان عرضه می شود.

پول‌نیوز - روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی از نمایشگاه کتاب همکاران مولف این بانک بازدید کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این نمایشگاه به منظور گرامیداشت آثارکارکنان اهل قلم ، ترویج فرهنگ کتابخوانی و ایجاد انگیزه برای ظهور استعدادهای کارکنان این بانک در محل ساختمان مرکزی بانک کشاورزی برگزار شد.

‎این گزارش می افزاید: خدارحمی در بازدید از نمایشگاه، تلاش همکاران مولف را ارزشمند و قابل تحسین قلمداد کرد و گفت: نه فقط برای من که برای بانک کشاورزی افتخاری بزرگ است که همکارانی با چنین قابلیت ها و توانمندی هایی در بانک حضور دارند. این همکاران، با علم و دانش خود، پنجره ای به سوی دانایی و آگاهی بیشتر گشوده اند و مایه سربلندی و افتخار بانک کشاورزی هستند. سوای استاد شهریار که از مفاخر علم و ادب و شعر پارسی اند و افتخار خدمت در بانک کشاورزی را داشته اند، محققان و نویسندگانی چون دکتر درویش کسرایی، دکتر ابریشمی، استاد احمد دانشگر، دکتر رشیدی، استاد منوچهر کریم زاده ، آقای آذریمهر و ... نیز با کوشش و تلاش شبانه‌روزی خود برای اشاعه علم و فرهنگ و ترویج دانایی، بر اعتبار بانک کشاورزی افزوده‌اند.

بانک کشاورزی به وجود همکاران اهل قلم افتخار می کند

بر اساس این گزارش، در این نمایشگاه بیش از 265 عنوان کتاب که توسط 84 نفر از کارکنان بانک کشاورزی تالیف و منتشر شده است در موضوعات مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، تاریخی ، بانکداری، رمان، شعر و داستان عرضه می شود.

شایان ذکر است این نمایشگاه تا 24 مرداد از ساعت 8 تا 17 در ساختمان مرکزی بانک کشاورزی واقع در بزرگراه جلال آل احمد، نبش خیابان پاتریس لومومبا دایر است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: