April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۸۰۸۶
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶
0
معاون اقتصادی و بین‌الملل اتاق تعاون گفت: اگرچه باید سهم تعاون از اقتصاد کشور 25 درصد باشد اما به دلیل نظام مدیریت اقتصادی کشور این سهم حدود 6 درصد است.

پول‌نیوز - محمدعلی ضیغمی امروز در نشست اتاق تعاون ایران با حضور روسای اتحادیه‌ها و کمیسیون‌های تخصصی گفت: سهم بخش تعاون از اقتصاد کشور 25 درصد پیش‌بینی شده اما اکنون این سهم حدود 6 درصد برآورد می‌شود که این موضوع به نظام مدیریت اقتصادی کشور مرتبط می‌شود، البته با توجه به پتانسیل‌های این امکان وجود دارد که بخش تعاون جایگاه بهتری یابد.


سهم 6 درصدی تعاون از اقتصاد کشور

معاون اقتصادی و بین‌الملل اتاق تعاون افزود: طبیعتا یکی از فعالیت‌ها در بخش تعاون، توسعه بازارهای هدف و توسعه صادرات است که بخشی از تعاونی‌های موجود در این عرصه هم موفقیت‌های داشته‌اند.

وی با اشاره به مشکلات داخلی که بعضا برای فعالان اقتصادی بوجود می‌آید، بیان داشت: متاسفانه به بهانه وجود مشکلات اقتصادی بعضی‌از دستگاه‌ها به جای حمایت آسیب‌های جدی به فعالان اقتصادی می‌زنند.

منبع: فارس
برچسب ها: اتاق تعاون ، اقتصاد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: