April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۰۶۳۶
۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸
0
پول نیوز - نشست هم اندیشی کارکنان اداره امور شعب استان اصفهان با حضور مدیر عامل بانک برگزار شد.

با وجود انواع محدودیتها یکی از بهترین بانکها را ساخته ایدبه گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، غلامحسن تقی نتاج - مدیر عامل بانک - در این همایش ضمن تقدیر از عملکرد همکاران استان، اظهار داشت: شما عزیزان توانسته اید با وجود انواع محدودیتها و موانع، یکی از بهترین بانک های کشور را بسازید.

نتاج با اشاره به طرح ملی ادغام، هم افزایی و فراهم شدن میدان کاری وسیع، دانش افزایی و یکپارچگی سازمانی گسترده را از مزیت های این طرح عنوان کرد و گفت: با تکمیل فرآیند ادغام بزرگترین بانک در ایران پا به عرصه وجود می گذارد که با استفاده از قابلیت های ایجاد شده در این بستر می توان به بهره وری و کارایی بیشتری دست یافت.

مدیر عامل بانک با اشاره به نقش بسیار مهم سرمایه انسانی در رشد و تعالی سازمان در خصوص آینده و امنیت شغلی کارکنان، ابراز داشت: براساس قانون هر زمان ادغام صورت گیرد تمامی تعهدات قانونی را که سابقاً یک شرکت ادغام شونده داشته؛ شرکت ادغام پذیر ملزم به پذیرش آن است که قراردادهای کارکنان نیز جزیی از آن می باشد لذا هیچگونه دغدغه ای از این بابت وجود ندارد.

نتاج در بخش دیگری از سخنان خود، افزایش رفاه عموم آحاد جامعه را از آرمانهای اقتصاد اسلامی برشمرد و گفت: اقتصاد اسلامی تمایز بسیاری از سایر نظامهای اجتماعی سوسیالیستی و کاپیتالیستی در دنیا دارد و مزیت های برجسته ای نسبت بدانها دارد از اینرو باید به داخل چشم داشته باشیم و با تقویت اقتصاد بومی در راه شکوفایی روز افزون گام برداریم بدیهی است این مزیت های مهم را خودمان باید اجرایی کنیم و منتظر دیگران نباشیم.


در ادامه، رضا عظیمی - رئیس اداره امور شعب استان اصفهان - نیز گزارشی از عملکرد بانک در استان ارائه کرد و ضمن تقدیر از حضور مدیر عامل بانک در اصفهان، گفت: چنانچه این استان توانسته به لحاظ شاخص های عملکردی در صدر قرار گیرد مدیون همت و تلاش شبانه روزی همه کارکنان آن می باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: