کد خبر: ۳۲۱۳۲۹
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
0
سومین رویداد ملی ایده‌بازار خوراک و نوشیدنی با شعار "فناوری سلامت، اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه سلامت ملی" طی بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

برگزاری رویداد ملی «ایده‌بازار خوراک و نوشیدنی»

به گزارش پول نیوز، این رویداد با همکاری معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان غذا و دارو، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی و بخش خصوصی در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این رویداد، شناسایی و همسو کردن ظرفیت‌های ناشناخته، در جهت حل مسائل موجود در حوزه سلامت و اقتصاد کشور است.

ایده‌بازار خوراک و نوشیدنی در تلاش است با شناسایی ایده‌ها و طرح‌های برتر این حوزه و هدایت آن‌ها به سمت جامعه سرمایه‌گذاران کشور، با حمایت مادی و معنوی طرح‌ها و در راستای تجاری‌سازی آن‌ها، گامی مؤثر در مسیر ارتقای سلامت و اقتصاد غذایی کشور بردارد.

ایده‌پردازان و فناوران می‌توانند با مراجعه به تارنمای رویداد به نشانی http://food.ideasbazaar.ir، حداکثر تا پایان آذرماه نسبت به ارسال طرح‌های خود اقدام کنند.

ایده‌بازار امیرکبیر به عنوان کارگزار رسمی دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، مسئولیت شناسایی و راهنمایی طرح‌ها به کمیته غذای این دفتر را برعهده دارد.

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، انجمن صنایع غذایی، ستاد گیاهان دارویی و طب سنتی، اتاق تعاون ایران و بخش خصوصی کشور، حامیان این رویداد هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: