April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
فتاح در حاشیه مراسم تحویل آمبولانس به ستاد کرونا؛
کد خبر: ۳۲۶۰۵۵
۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰
0
رئیس بنیاد مستضعفان از اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

اختصاص ۴۰ میلیارد تومان برای مقابله با کرونا

به گزارش پول نیوز، پرویز فتاح در حاشیه مراسم تحویل ۲۴ دستگاه آمبولانس به ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در جمع خبرنگاران گفت: از این میزان ۳۰ میلیارد تومان در اختیار کمتیه امداد و ۱۰ میلیارد تومان در اختیار بهزیستی برای تهیه اقلام مورد نیاز در جهت پیشگیری از این ویروس برای مددجویان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: کمتیه امداد و سازمان بهزیستی خود اقدام به خرید اقلام کرده و در اختیار مددجویان در سراسر کشور قرار خواهند داد.

فتاح همچنین به تحویل ۲۴ دستگاه آمبولانس به ستاد ملی مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: این آمبولانس‌ها با تمام تجهیزات به ستاد ملی تحویل می‌شود تا هر جای کشور که مورد نیاز بود، استفاده شود.

وی با بیان اینکه این آمبولانس‌ها متعلق به مناطق محروم است و قرار بود به این مناطق اعزام شود گفت: به علت شیوع ویروس کرونا و به درخواست ستاد ملی مقابله با کرونا این آمبولانس‌ها به طور موقت در اختیار این ستاد قرار می‌گیرد تا بعد از اتمام عملیات مقابله با این ویروس به مناطق محروم اعزام شود.

رئیس بنیاد مستضعفان همچنین گفت: با راهنمایی و رانندگی کشور نیز هماهنگی‌های لازم انجام شده تا پلاک این آمبولانس‌ها هر چه سریع‌تر نصب شود.

فتاح همچنین به تولید الکل در یکی از زیرمجموعه‌های بنیاد مستضعفان اشاره کرد و افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا مقرر شد که این کارخانه به طور شبانه روزی و در سه شیفت تولیدات خود را افزایش داده و در اختیار مردم قرار گیرد.

وی به افزایش تولید لبنیات از جمله پنیر و شیر اشاره کرد و گفت: به مردم اطمینان می‌دهم در تولید این اقلام هیچ مشکلی وجود ندارد و کارکنان بنیاد برای ارائه خدمت به مردم آماده اند.

وی همچنین به تولید گوشت قرمز اشاره کرد و گفت: در خصوص تولید گوشت قرمز و همه مواد خوراکی در بنیاد مستضعفان مشکلی وجود ندارد و تولیدات مانند سابق و حتی بیشتر انجام می‌شود.

فتاح درباره اعتبار اختصاص یافته برای تامین این اقلام در راستای مقابله با ویروس کرونا گفت: این کار کوچکی است که بنیاد انجام می‌دهد و هیچ منتی بر سر مردم بزرگوار نیست و بنیاد مستضعفان با تمام وجود در اختیار مردم به خصوص مناطق محروم است.

وی از هموطنان درخواست کرد: همه با هم و با همکاری برای مقابله با ویروس کرونا تلاش کنند و توصیه‌های وزارت بهداشت در این خصوص را جدی بگیرند و همچنین از رفت و آمد‌های غیر ضروری و دید و بازدید‌های خانوادگی که ضرورتی ندارد پرهیز کنند.

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: ما در بنیاد مستضعفان نیز تمام مسائل بهداشتی برای پیشگیری از ویروس کرونا رعایت می‌کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: