کد خبر: ۳۳۲۵۷۶
۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷
0
سید محمد مرعشی، مدیر کل تأمین اجتماعی خوزستان آمار عملکرد تعهدات پرداختی به مستمری بگیران و بیمه شدگان استان را تشریح کرد.

روزانه بیش از 15 میلیارد تومان برای مستمری بگیران و بیمه شدگان تامین اجتماعی خوزستانی هزینه می شود

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز ، سید محمد مرعشی، مدیر کل تأمین اجتماعی استان خوزستان با اعلام اینکه در حال حاضر بیش از 200 هزار مستمری بگیر و 860 هزار نفر بیمه شده اصلی در استان تحت پوشش این سازمان هستند، گفت : روزانه بیش از 15 میلیارد تومان در بحث تعهدات بلند مدت برای این قشر از افراد تحت پوشش هزینه می شود.

 

مرعشی در تشریح عملکرد مالی سال گذشته در موضوع تعهدات و خدمات ارائه شده افزود : بیش از 52 هزار میلیارد ریال انواع مستمری شامل بازنشستگان ، بازماندگان و ازکارافتادگان بوده است.

 

وی تصریح کرد : بیش از 2 هزار میلیارد ریال انواع کمک هزینه ها شامل حق سنوات ، کمک هزینه اولاد ، عائله مندی ، عیدی ، بن و سبد خانوار نیز به مستمری بگیران پرداخت شده است.

 

مرعشی با تاکید براینکه سازمان تأمین اجتماعی همواره رویکردی حمایتی نسبت به ذی نفعان و آحاد تحت پوشش خویش داشته است، اظهار داشت : در این راستا بیش از 247 میلیارد ریال در قالب کمکهای بلاعوض به مستمری بگیران و همچنین بیش از 240 میلیارد ریال بابت هزینه درمان مستقیم به بیمه شدگان پرداخت شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: