کد خبر: ۳۳۷۴۶۹
۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
0
باشگاه گوتبورگ سوئد با انتشار بیانیه‌ای، اخراج پویا اسبقی، سرمربی ایرانی خود را اعلام کرد.
اخراج سرمربی ایرانی یک تیم در اروپا
به گزارش پول نیوز، باشگاه گوتبورگ سوئد با انتشار بیانیه‌ای، اخراج پویا اسبقی سرمربی ۳۵ ساله و ایرانی خود را اعلام کرد. اسبقی از سال ۲۰۱۸ هدایت گوتبورگ را به عهده گرفته و قرارداد او تا سال ۲۰۲۲ اعتبار داشت.

اسبقی که زاده کرج است در ابتدای فصل ۲۰۱۸ هدایت گوتبورگ را به عهده گرفت و در نخستین فصل این تیم را به رده یازدهم جدول رساند. در فصل ۲۰۱۹، اما این تیم موفق‌تر ظاهر شد و علاوه بر حضور در رده هفتم جدول، به قهرمانی در جام حذفی ۲۰-۲۰۱۹ هم رسید؛ اتفاقی که موجب شد گوتبورگ به مقدماتی لیگ اروپا برسد و اسبقی نیز نامزد عنوان بهترین مربی سال سوئد شود.

با این حال، شروع ضعیف گوتبورگ در فصل جاری و کسب تنها ۲ برد در ۱۸ مسابقه که این تیم را در یک امتیازی منطقه خطر قرار داده منجر به اخراج اسبقی شد. گوتبورگ در حالی اسبقی را اخراج کرده که این تیم ۲ هفته دیگر در مرحله دوم مقدماتی لیگ اروپا میزبان کپنهاگن است.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: