کد خبر: ۳۴۶۴۰۳
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
0
روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران شعب بانک در سطح کشور، از تلاش های کارکنان در موفقیت های کسب شده و تحقق اکثر برنامه ها به ویژه تحقق 111 درصدی برنامه تجهیز منابع قدردانی کرد.

قدردانی مدیر عامل بانک کشاورزی از تحقق 111 درصدی برنامه تجهیز منابع

 

به گزارش گروه  بانک و بیمه پول نیوز، در این جلسه که فرهاد فنودی عضو هیات مدیره ، مسعود جلالیان معاون اعتباری، محسن صفدری معاون نظارت ، شماری از روسای ادارات مرکزی و مدیران شعب بانک در استان ها نیز حضور داشتند،اقدامات صورت گرفته در 11 ماه گذشته سال جاری مورد ارزیابی وتجزیه وتحلیل قرار گرفت و اولویت بندی برنامه های سال پیش رو انجام شد.

بر اساس این گزارش،خدارحمی در این جلسه ضمن قدردانی از موفقیت های کسب شده و تحقق اکثر برنامه ها، اهتمام جدی بر ادامه همین روند در وصول نقدی مطالبات ، جذب سپرده های ارزان قیمت ، صرفه جویی در هزینه ها، تعامل با مشتریان و...را خواستار شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: