April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۵۰۲۲
۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۱
0
مهاجم استقلال گفت: انگار ناراحت هستند که شهرآورد یا بازی‌های دیگر را می‌بریم؛ نمی‌دانم چه بگویم.

قایدی: انگار ناراحت هستند که شهرآورد را بردیم

 

به گزارش پول نیوز،مهدی قایدی در حاشیه تمرین استقلال درباره اعتصاب بازیکنان این تیم در تمرین امروز(یکشنبه) اظهار داشت: حرف همه بازیکنان تیم یکی است. واقعا با روحیه خیلی بدی امروز سر تمرین آمدیم. به یک تبریک و احترام نیاز داشتیم. دو هفته پیش با ما صحبت کردند و گفتند مشکلات را حل می‌کنیم اما الان بحث‌ ما پول نیست. فقط امکانات و احترام می‌خواستیم. احترام مساله کوچکی بود که می‌توانستند برای ما انجام بدهند. انقدر همه ناراحت بودند که تصمیم گرفتیم امروز تمرین نکنیم و الان هم بهترین موقع برای این کار بود. انگار ناراحت هستند که دربی یا بازی‌های دیگر را می‌بریم. نمی‌دانم چه بگویم. واقعا برای تیم بزرگ استقلال عجیب است.

 

استقلال این همه هوادار دارد. حداقل به احترام هواداران تبریک می‌گفتید.

 

وی درباره احتمال ترانسفر شدنش خاطرنشان کرد: این بی‌احترامی‌ها را که می‌بینیم نمی‌دانیم چگونه باید جبران شود. واقعا همه به عشق هواداران و نام استقلال تمرین و بازی می‌کنیم. اگر تیم دیگری بودیم اصلا این اتفاقات نمی‌افتاد. برای باشگاه بزرگ استقلال زشت است. من هم خانواده و همسر دارم و باید به فکر آینده‌ام باشم. شغل دومی نداریم که پولی در بیاوریم. جوانترهای تیم قراردادشان پایین‌تر است. قرارداد امسال من ۹۰۰ میلیون تومان است و همه می‌دانند. ولی بچه‌هایی که ۵۰ یا ۱۰۰ میلیون تومان قراردادشان است و هرروز از کرج می‌آیند و می‌روند، واقعا دلم برایشان می‌سوزد. مگر آن‌ها چند درصد می‌خواهند؟ کلا می‌خواهند پنج درصد پنج درصد بدهند و بعد بگویند ما پول دادیم، به تمرین بیایید.

 

مهاجم استقلال همچنین بیان داشت: اگر سال گذشته را هم حساب کنم هنوز باشگاه به من بدهکار است. ۹۰۰ میلیون چیزی نیست. بحث من پول نیست. خیلی قول داده‌اند. بحث احترام است. واقعا تیم ما گناه دارد. الان در بهترین شرایطیم و بهترین فوتبال را بازی می‌کنیم. ۴۰ روز دیگر با الهلال بازی سختی داریم. قرارداد چند بازیکن ۱۵ تا ۲۰ روز دیگر تمام می‌شود. شاید نتوانیم بازیکن بگیریم؛ حداقل تمدید کنند.

 

قایدی در پایان درباره اینکه آیا با استراماچونی و الغرافه صحبت کرده است، گفت: نه با من صحبتی نشده اما پیشنهاداتی از اروپا و قطر داشتم. اما تصمیم آخر را باشگاه می‌گیرد. آینده من در دستان باشگاه است و امیدوارم تصمیم خوبی بگیرند.

 

منبع :ایرنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: