April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۶۴۸۵
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۶
0
براساس آخرین اخبار بدست رسیده، نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت پیشنهاد کرد که برای پشتیبانی از زائران در اربعین کمیته مشترک دائمی تشکیل شود.
برای پشتیبانی از زائران در اربعین کمیته مشترک دائمی تشکیل شود
 

به گزارش پول نیوز حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب در دیدار تعدادی از موکب داران عراقی اظهار کرد: پدیده راهپیمایی اربعین به عنوان بزرگترین اجتماع بشری شناخته می‌شود که برادران و خواهران عراقی در ایجاد این پدیده، نقش بسیار پررنگی دارند.

وی با بیان اینکه افراد زیادی در اربعین از شهر‌ها و کشور‌های مختلف رنج سفر را به جان می‌خرند و به سوی کربلای حسینی می‌روند، گفت: علاوه بر عشق به زیارت همین استقبال گرم و مهمانپذیری ارزشمند برادران و خواهران عراقی زمینه سازی حضور باشکوه زائران در اربعین حسینی شده است.

نواب به اسکان بیش از یک میلیون زائر ایرانی در اربعین در منازل عراقی‌ها اشاره کرد و این کار را بسیار تاثیرگذار در اتحاد و وحدت میان ملت ایران و عراق دانست و اظهار کرد: گرچه دعوت از زائران توسط مردان عراقی صورت می‌گیرد، اما این بانوان هستند که عمده خدمت به زائران امام شهیدان (ع) را برعهده دارند و با عشق، علاقه و محبت از مهمانان اباعبدالله (ع) پذیرایی می‌کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: