April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۷۱۳۲
۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
0
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به بیان توضیحاتی درباره تهدید نیرو‌های امنیتی کشور در شرایط حال حاضر توضیحاتی داد.
اولین تذکر رسمی به ابراهیم رئیسی
به گزارش پول نیوز، مرتضی محمودوند عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور گفت: امروز اولین تذکر رسمی به رئیس جمهور جدید را اعلام می‌کنم. اولین تذکر در جهت توجه به خواست ملت ایران است. به رئیس جمهور متذکر می‌شویم اولین و مهم‌ترین نمود کار شما در انتخاب مدیران و وزار متجلی می‌شود و مبنای قضاوت ملت ایران خواهد شد.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس افزود: قرار بر این است که وزرا و روسای انقلابی معرفی شوند و عزیزانی انتخاب شوند که در زمان جنگ در مقابل دشمنان ایستادند.

محمودوند با تاکید بر اینکه وزرای انقلابی می‌خواهیم خاطر نشان کرد: از خبرنگاران و اصحاب رسانه تشکر می‌کنم، البته از خبرنگاران نجیب نه خبرنگار نما‌هایی که سعی در نابودی هست و نیست ملت ایران دارند. من از خبرنگار نجیب دفاع می‌کنم و وقتی یک نفر خبرنگاری را پفیوز خطاب کرد هیچ وقت نگفتند چرا با خبرنگار رسمی این برخورد را می‌کنید؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع مهم نفوذ، نفوذ و نفوذ است ادامه داد: رهبر معظم انقلاب همیشه درباره نفوذ تذکر می‌دهند. این نفوذ خیلی جا‌ها گسترده شده و یک معادله ساده نیست. کسانی که دل در گرو این کشور دارند همیشه سینه آن‌ها در برابر مشکلات سپر بوده است.

محمودوند افزود: تنها سلاح ما در مقابل نفوذ، کسانی هستند که مردانه ثابت کردند از ایران و ایرانی دفاع می‌کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: تضعیف نیرو‌های خدوم امنیتی این روز‌ها مطرح است. چه کسانی این کار را می‌کنند؟ و با چه بهانه هایی؟ کسانی که دکل‌های نفتی را دزدید و علیه امنیت ملی اقدام کردند و کسانی که زمانی به پای همین نیرو‌های امنیتی برای تائید صلاحیت گریه می‌کردند، امروز همان جریان کثیف انحراف به عزیزترین و صادق‌ترین و وفادارترین نیروی نام و انقلاب و کشور حمله می‌کند.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: بر اساس آمار رسمی، مهاجرین در کشور ۳ میلیون نفر هستند که البته این آمار را قبول نداریم، با این احتساب حداقل ۳ میلیون شغل از جوانان کشور ضایع شده و باید یک قانون محکم و دلسوزانه ایجاد کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: امروز مهاجرت گسترده به کشور ایجاد شده و ۳ میلیون شغل به واسطه قانون گذاری ما ازجوانان ما گرفته شده، شغل‌هایی که درآمد زیادی دارند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: