کد خبر: ۳۵۸۷۷۹
۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱
0
غلامحسین محسنی اژه‌ای شروعی توفانی در موضوعی مهم برای مردم در قوه قضائیه داشته که باعث افزایش امیداوری‌ها به اصلاح نظام قضائی شده است.
اژه‌ای در بازار خودرو توفان به پا کرد
 
 
به گزارش پول نیوز، غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس جدید قوه قضائیه شروعی توفانی در قوه قضائیه داشته که باعث افزایش امیداوری‌های مردمی به اصلاح نظام قضائی کشور شده است.

رئیس جدید قوه قضائیه با اظهارنظر‌های فنی درباره مختصات درونی دستگاه قضا و اصلاح روند‌های معیوب؛ باعث شده است کارشناسان حقوقی کشور نیز وارد بحث شده و امید به اصلاح مشکلات حقوقی را افزایش داده اند.

در توفانی‌ترین مورد، دادستان کل کشور به قائله شرم آور سند مضاعف زدن برای نقل و انتقالات خودرو در دفاتر اسناد رسمی پایان داد و موجب افزایش رضایت عمومی شد. تا پیش از این، ایران تنها کشوری در دنیا بود که خرید و فروش خودرو نیاز به مراجعه به دو جای مختلف داشت. عجیب‌تر اینکه دفاتر اسناد رسمی معتقد بودند نیروی انتظامی که معتبرترین سند ملی یعنی گذرنامه را صادر می‌کند صلاحیت صدور سند ماشین ندارد!
 
منبع: شهر خبر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: