کد خبر: ۳۶۱۴۸۷
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
0
به دنبال نامه برخی از تولیدکنندگان لوازم خانگی مبنی بر درخواست اعمال ممنوعیت واردات لوازم خانگی خارجی در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی به مقامات ارشد نظام، دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران نیز نامه‌ای به محضر مقام معظم رهبری ارسال کرد.
نامه انجمن صنایع لوازم خانگی ایران به مقام‌معظم رهبری+ تصویر نامه
در پی برخی تغییر وتحولات در سیاست واردات لوزام خانگی، برخی از اظهارنظر‌ها در بازار نوعی دوقطبی را در این ساحت پدید آورده است. دو دیدگاهی که هر یک دیگری را متهم به لطمه زدن به تولید داخلی می‌کنند. گروه نخست که در برگیرنده قشری از تولیدکنندگان لوازم خانگی می‌شوند، گروه دوم را متهم به مونتاژ کاری می‌کنند و معتقدند که باید تولید داخل مورد حمایت قرار گیرد. در مقابل گروه دوم، گروه اول را به ایجاد انحصار در بازار داخلی متهم کرده و بر این نکته تاکید می‌کنند که ایجاد انحصار افت کیفی تولیدات داخلی را به همراه خواهد داشت.

در این راستا دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در نامه‌ای به محضر آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای مقام معظم رهبری نظرات و دیدگاه‌های این انجمن را خدمت ایشان ارسال کرده است. در این نامه به یک پیوست نیز اشاره شده، اما این پیوست منتشر نشده است، با این حال شواهد نشان دهنده آن است که در این پیوست چشم انداز صنعت لوازم خانگی ترسیم شده است.
نامه انجمن صنایع لوازم خانگی ایران به مقام‌معظم رهبری+ تصویر نامه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: