کد خبر: ۳۶۲۷۶۷
۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
0
دبیر شورای عالی مناطق آزاد تأکید کرد این دبیرخانه از توسعه فعالیت‌های بانک دی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور حمایت می‌کند.
از توسعه فعالیت‌های بانک دی در مناطق آزاد حمایت می‌کنیم
سعید محمد، مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در بازدید از غرفه بانک دی در نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدیدپذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، با ارزشمند دانستن افزایش سرمایه بانک دی و کاهش زیان انباشته آن در یک سال اخیر، اظهار امیدواری کرد که فرصت‌های همکاری بیشتر بانک و مناطق آزاد و توسعه فعالیت‌های بانک دی در مناطق آزاد کشور فراهم شود.

در این دیدار نادر حسن‌پور، معاون بین‌الملل بانک دی نیز به تشریح بخشی از فعالیت‌های بانک دی در حوزه ارزی و ریالی و حمایت از فعالیت صنایع مختلف و به‌ویژه فعالان اقتصادی در مناطق اقتصادی کشور پرداخت.

سعید محمد نیز پس از این توضیحات اظهار امیدواری کرد با حمایت‌های لازم، فعالیت‌های بانک دی در مناطق آزاد افزایش یابد و در این زمینه قول حمایت‌های بیشتر را داد.

نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدید پذیر تا پنجم آبان‌ماه در جزیره کیش برپاست.

در این نمایشگاه که تعداد زیادی از شرکت‌های فعال در حوزه صنایع نفتی و پتروشیمی، صنایع پایین‌دستی و مناطق آزاد حضور دارند، بانک دی نیز به همراه گروه مالی دی برای معرفی خدمات و توانمندی‌های خود در تأمین سرمایه و انجام فعالیت‌های ارزی و ریالی حضور یافته است.
 
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: