کد خبر: ۳۶۴۸۳۳
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۹
0
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: کمبود قطار‌های مترو دلیل قانع کننده‌ای برای بروز اختلال در تردد این ناوگان عمومی نیست و نیاز به نظارت بیشتری داریم.
کمبود قطار دلیل قانع‌کننده‌ای برای بروز اختلال در مترو نیست

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، در خصوص اتفاقات و اختلالات رخ داده در تردد قطار‌های خط ۴ مترو در روز گذشته و اظهار نظر‌های برخی مسئولین مبنی بر دخیل دانستن کمبود قطار در این اتفاق گفت: باید با برنامه ریزی‌های دقیق و کنترل‌های منظم از این گونه اتفاقات جلوگیری کرد و مطرح کردن مسائلی همچون کمبود قطار، توجیهی برای چنین اختلالات و مشکلاتی نیست.

وی افزود: نباید اختلالات به حدی برسد که منجر به شکستن پنجره‌های مترو شود و شهروندان احساس نگرانی کنند. البته نقص فنی یا این اتفاقات مشابه در حمل و نقل عمومی ممکن است در هر کشوری رخ دهد، اما نباید این ماجرا را به کمبود قطار و بودجه مرتبط دانست.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا قرار است این ماجرا در جلسه علنی شورای شهر مطرح و به دستگاه‌های مسئول تذکر داده شود یا خیر گفت: اختلالات پیش آمده در روز گذشته مترو تهران در کمیسیون حمل و نقل شورای شهر بررسی شده و احتمالاً در جلسه روز یکشنبه علت آن بررسی و در صورت نیاز تذکرات لازم داده خواهد شد.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: