کد خبر: ۳۶۷۱۵۵
۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
0
چشم روشنی جدید بازار خودرو، ناقابل ۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان قیمتگذاری خواهد شد که با تفاوت ۲۰۰ درصدی نسبت به بازار چین عرضه خواهد شد.
چشم روشنی جدید بازار خودرو، ناقابل ۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان
چشم روشنی جدید بازار خودرو ایران که با سیاستگذاری‌های غلط به وضع فلاکت باری رسیده است؛ ناقابل ۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان و یا به عبارت ساده‌تر ۶۰ هزار دلار قیمتگذاری خواهد شد که نشانی مشخص بر وجود فضای عجیب در بازار خودرو کشور است.

شرکت مدیران خودرو به تازگی تبلیغات محیطی برای معرفی نشان تجاری فونیکس (Fownix) را آغاز و لوگوی این برند را در بیلبورد‌های شهری معرفی کرده است. با نشان فونیکس قرار است محصولات لوکس شرکت چری و مدیران خودرو عرضه شوند که به احتمال بسیار زیاد، تیگو ۸ پرو با نشان فونیکس به بازار عرضه خواهد شد که قیمت ۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومانی برای آن محتمل است.

ایرادی به قیمتگذاری شرکت مدیران خودرو برای محصول خود نمی‌توان گرفت، مشکل از سیاستگذاران کشور است که باید پاسخ دهند چگونه توانسته اند فضایی در صنعت خودرو کشور ایجاد کنند که خروجی آن فروش تیگو ۸ پرو که قیمتی در بازه ۱۵۵۰۸ دلار تا ۲۲۴۲۵ دلار دارد که معادل ریالی آن ۳۷۲ میلیون تومان تا ۵۳۸ میلیون تومان می‌شود، به حدود یک و نیم میلیارد تومان است و با حاشیه سود نزدیک به ۲۰۰ درصدی به فروش خواهد رسید.

قطعات این مدل جدید کمپانی چینی چری با ارز نیمایی و با تعرفه کمتر از ۲۰ درصدی البته با دلار ۴۲۰۰ تومانی وارد کشور شده است که نشان می‌دهد حدود ۴ درصد برای واردات قطعات آن تعرفه گمرکی پرداخت شده و قیمتگذاری یک و نیم میلیاردی به شدت ناتراز است و نشان از وضعیت بد بازار خودرو کشور دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: