به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری،
سمانه یوسفی افزود: این شرکت توانست در دوران کرونا با تقویت زیرساختها و همچنین رفتن به سمت بازارهای متفاوت، ظرفیت پذیرش خود را افزایش دهد.
وی ادامه داد: نگاه به آینده، ایجاد زیرساختهای مناسب، تغییر بازار هدف تغییر استراتژی و توسعه بازار هتلهای فرودگاهی از جمله دلایل افزایش ظرفیت هتل به شمار میرود.
یوسفی با بیان اینکه مدت اقامت میهمان در هتلهای فرودگاهی در مقایسه با یک سال گذشته افزایش یافته است، اظهار کرد:هتل در یک سال گذشته به بازار گستردهای برای برگزاری همایشها و اقامت میهمانان واحدهای صنعتی اطراف که برای برگزاری همایش دچار مشکل بودند، تبدیل شده است.
وی گفت: با دریافت مجوز منطقه آزاد و با توجه به قرارگیری هتلهای فرودگاهی به عنوان تنها هتل در منطقه آزاد اقتصادی تهران (شهر فرودگاهی) موفق شدیم با وجود کاهش و تعلیق پروازها، پذیرای شماری از اتباع و مسافران که قصد سفر به کشورهای آسیای میانه و آسیای شرقی را داشتند، باشیم.
یوسفی افزود: بتازگی نیز دولت صدور ویزای توریستی را از سر گرفته که قطعا آوردهای مناسبی برای حوزه گردشگری و هوانوردی کشور خواهد داشت، اما آنچه بیش از پیش اهمیت دارد، تغییر نگاه به صنعت گردشگری است.
وی ادامه داد: هتلهای فرودگاهی به دلیل رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی درخصوص مقابله با کرونا و همچنین انجام تبلیغات مفید و موثر، مورد استقبال گروهها و طبقات مختلف قرار گرفته است.
شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات وابسته به شرکت سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) از زیرمجموعههای گروه مالی گردشگری است.