شرح گفتگو با سعید گیوه چی مدیر بیمههای عمر و زندگی
بیمه معلم را در ادامه بخوانید:
شرکت بیمه معلم به منظور توسعه بیمههای زندگی، فرایند اشتغال زائی و همچنین توسعه روندهای سرمایه گذاری در بیمه عمر طرح جدیدی در سال ۱۴۰۱ را کلید زد.
بر اساس این گزارش، جذب مشاور و کارشناس فروش بیمههای زندگی و در ادامه اعطا کد نمایندگی و بازاریابی فروش بیمههای زندگی به خانواده فرهنگیان و دانشجویان، بر اساس مصوبه هیئت مدیره بیمه معلم در دستور کار گرفت.
گفتنی است، بیمه معلم این اقدام را در جهت افزایش ضریب نفوذ بیمههای زندگی و اشتغال زائی خانواده فرهنگیان کلید زده که بر اساس آیین نامه ۹۶، فرد میتواند در کنار کارشناس فروش بیمههای زندگی، فعالیتهای شغلی خود را نیز انجام دهد.
در همین زمینه برای دانشجویان، فرهنگیان و خانواده فرهنگیان تسهیلات ویژهای اعم از اعطاء وام جهت خرید تجهیزات در نظر گرفته میشود تا بتوانند در فروش بیمههای عمر با حمایتهای بیمه معلم گام بردارند.
لازم بذکر است، بیمه معلم معتقد است، یکی از چالشهای شبکه نمایندگی و بازاریابی در صنعت بیمه، عدم حمایت متقاضیان تا زمان دسترسی به درآمد است و همین امر سبب ریزش شبکه نمایندگی و بازاریابی میشود. در این راستا در نظر دارد در کنار پروسه نظارت، کنترل ویژه و آموزش، به عنوان یک سازمان فروش تا جذب پرتفوی و حصول درآمد قابل قبول، حمایتهای لازم را بعمل آورد.
سعید گیوه چی افزود: در این زمینه نرم افزاری تهیه شده تا به صورت سیستماتیک، افراد متقاضی از زمان دریافت کد تا زمان رسیدن به درآمدزائی و کد نمایندگی هدایت شوند و ۲۰۰ نماینده برتر نیز جهت تعلیم این افراد وارد عمل میشوند.
در واقع بیمه معلم تلاش کرده در این امر هم از ظرفیتهای سهامداری بهره ببرد و هم در مسیر رشد و توسعه بیمههای عمر و زندگی گام بردارد.
جهت ثبت نام و اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید:
https://online.mic.co.ir/form