April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۶۷۳۲
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
0
دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین طی پیامی روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی (WTISD) را به اهالی رسانه و دست‌اندرکاران روابط عمومی‌های سراسر کشور تبریک گفت.
پیام دکتر بهاروندی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
در پیام دکتر بهاروندی آمده است:

"گرامی داشت ۲۷ اردیبهشت‌ماه، هفدهم ماه مه (روز جهانی ارتباطات دوربرد و جامعه اطلاعاتی) که در کشور به نام روز ملی ارتباطات و روابط عمومی نام‌گذاری شده، نشان از اهمیت این روز در سراسر دنیا است. با بروز و ظهور تکنولوژی‌های ارتباطی، تغییرات شگرفی در زندگی تمامی مردم دنیا به وجود آمده و این تغییرات شتابان، بیش از گذشته جهان ما را در می‌نوردد و جلوه‌های بیشتری از تعاملات ارتباطی و انسانی را به نمایش می‌گذارد.

۲۷ اردیبهشت هر سال، فرصت مغتنمی است که تلاش بی‌وقفه تمامی اهالی رسانه و تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی را ارج نهیم و بر نقش بی‌بدیل و ممتاز آنان در عرصه اطلاع‌رسانی کشور تاکید کنیم. بدون تردید در دنیای امروز، نهاد روابط عمومی‌ها در تمامی سازمان‌ها وظیفه اطلاع‌رسانی تعاملی، دوسویه، مؤثر و هدفمند را بر عهده دارند که با بهره‌گیری از تکنیک‌ها و فنون ارتباطی به‌روز، نوین و کارآمد می‌توانند نقش ممتاز و بی‌بدیل خود را به درستی ایفا کنند.

در پایان یک‌بار دیگر این روز فرخنده را به تمامی دست اندرکاران و اهالی فرهیخته رسانه و عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی کشور و همچنین همکاران خوبم در واحد ارتباطات بانک کارآفرین تبریک عرض می‌کنم و توفیق روزافزون آنان را از خداوند متعال خواهانم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: