May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر بازاریابی و فروش شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین:
کد خبر: ۴۱۲۹۱۷
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲
0
مدیر بازاریابی و فروش شرکت معدنی وصنعتی گهرزمین گفت: این شرکت با دارا بودن بیش از 640 میلیون تن ذخایر سنگ آهن، بزرگترین معدن سنگ آهن خاورمیانه است.

شعار سال را با جدیت محقق می‌کنیم

محمدامین مریدی افزود: گهرزمین با دارا بودن یک خط خردایش دانه‌بندی با ظرفیت 15 میلیون تن در سال و همچنین سه خط کنسانتر سنگ آهن با ظرفیت نامی 6 میلیون تن و کارخانه گندله‌سازی با ظرفیت 5 میلیون تن در سال فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

 

وی ادامه داد: شرکت معدنی وصنعتی گهرزمین با دارا بودن دو خط احیای مستقیم در بخش DIR وارد می‌شود و آهن اسفنجی را در زنجیره تولید خود خواهد داشت.

مریدی اظهار کرد: این شرکت بیش از 40 درصد از گندله و کنسانتره مورد نیاز کشور را تامین می‌کند و بیش از 1.5 میلیون تن انواع محصولات زنجیره فولاد اعم از کنسانتره و گندله سنگ آهن در سال گذشته  صادر کرد و در سال جاری و سال آینده برنامه‌ریزی‌هایی انجام دادیم تا بتوانیم بیشترین صادرات و ارزآوری را برای کشور داشته باشیم.

 

بیشتر بخوانید: گهرزمین باردیگر افتخار آفرین شد (+ فیلم)

 

مدیر بازاریابی و فروش شرکت معدنی وصنعتی گهرزمین افزود: در حال حاضر کشورهای چین،امارات، عمان و دیگر کشورهای خلیج فارس محصولات شرکت معدنی وصنعتی گهرزمین را خریداری و وارد کشور خود می‌کنند و کیفیت محصولات برای آن‌ها کاملا شناخته شده است.

 

وی ادامه داد: این شرکت در نظر دارد با توجه به شعار سال، ظرفیت تولید را بالا ببرد و امیدواریم تا آخر امسال حدود 7.5میلیون تن کنسانتره و 6.5 میلیون تن گندله تولید کنیم.

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: