متن پیام به شرح ذیل است:
اطلاع یابی و اطلاع رسانی در دنیای مدرن امروزی یکی از فعالیتهای مهم هر سازمان به شمار میرود. نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیتهای حرفه ای، علمی و الکترونیکی، از مولفههای جدید عصر ارتباطات است.
اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاعرسانی در تمامی عرصهها پیشتاز است، دوچندان شده؛ آنهم به گونهای که موفقیت سازمانها، ادارات و شرکتها و دوامشان در عرصهها و فعالیتهای تخصصی به عملکرد روابط عمومی متبوعشان وابسته است.
بیست و هفتم اردیبهشت ماه؛ فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی دستاندرکاران ساعی و پرتلاش این عرصه به ویژه همکاران پرتلاش و خدوم روابط عمومی صنعت بیمه که در راستای ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام بر میدارند، تبریک و تهنیت عرض مینمایم.
امیدوارم همکاران این حوزه در صنعت بیمه با بهرهگیری از ابزارهای نوین ارتباطی، ایدهها و خلاقیتهای نوآورانه بیش از گذشته در جهت بهبود عملکرد و ارتقای خدمات گام بردارند.