تشکر رئیس پلیس امنیت اقتصادی از همراهی بازاریان
کد خبر: ۳۷۸۸۲۶
۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
0
سردار رضائیان به سودجویان بازار طلا و ارز در زمینه معاملات فردایی و غیررسمی هشدار داد.
هشدار اتحادیه طلا و جواهر درمورد معاملات فردایی
در پی اطلاعیه مهم پلیس امنیت اقتصادی کشور درباره ممنوعیت هرگونه معامله فردایی طلا و ارز در فضاهای حقیقی و مجازی، اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران با نصب پلاکاردهایی در بخش‌های مختلف بازار، بر ممنوعیت معاملات فردایی تأکید کرد.
 
به گزارش بولتن نیوز به نقل از برنا، در پلاکارد‌های نصب شده در بازار، اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران تأکید کرده است که هرگونه معاملات فردایی و کاغذی طلا و سکه در فضای نجازی با عناوین مختلف (کانال، کروه، اتاق تلکرام و واتساپ، پیج اینستاگرام و ...) ممنوع بوده و درصورت مشاهده، برخورد قانونی توسط مراجع ذی‌صلاح صورت خواهد گرفت.

در این راستا، سردار غلامرضا رضائیان رئیس پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا، این اقدام اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران را "همراهی و اقدامی سازنده و مؤثر" در برخورد با تخلفات در حوزه بازار طلا و ارز توصیف کرد.

هشدار اتحادیه طلا و جواهر درمورد معاملات فرداییسردار رضائیان با تقدیر و تشکر از همراهی اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران در نصب پلاکارد‌های ممنوعیت معاملات فردایی، از قاطعیت و جدیت پلیس امنیت اقتصادی کشور برای برخورد و مقابله با هرگونه تخلف احتمالی در بازار طلا و ارز سخن گفت و به سودجویان هشدار داد که از اخلال در بازار از طریق معاملات غیرقانونی و غیررسمی ازجمله فردایی دست بردارند.
هشدار اتحادیه طلا و جواهر درمورد معاملات فرداییبه گزارش برنا، شب گذشته، پلیس امنیت اقتصادی کشور، در اطلاعیه مهمی، با ممنوع دانستن فعالیت در سایت‌ها و کانال‌های قیمت‌دهی و انجام هرگونه معامله به صورت فردایی و غیررسمی در فضای مجازی، تأکید کرد که فقط معاملاتی مجاز و قانونی است که در واحد‌های صنفی قانونی و رسمی و با رعایت قوانین و مقررات پولشویی و مالیاتی انجام شود و هر فرد خریدار سکه و طلا باید از حساب خود به حساب متعلق به واحد صنفی مجاز واریز وجه کند.

هشدار اتحادیه طلا و جواهر درمورد معاملات فرداییپلیس امنیت اقتصادی همچنین از رصد و پایش هرگونه معاملات غیررسمی و غیرشفاف در بازار ارز در فضای حقیقی و فضای مجازی و برخورد جدی و قاطع با متخلفین خبر داد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: