April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۹۷۰۳
۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
0
وزیر راه و شهرسازی با ابلاغ دستور به معاونان مرتبط و مدیران کل راه و شهرسازی تصریح کرد: از تیرماه صرفاً پروژه‌های تکمیل شده جهت افزایش نرخ سود ۱۸ درصد به بانک معرفی شوند.
عدم افزایش نرخ سود ۱۸ درصدی مسکن مهر برای پروژه‌های ناتمام
رستم قاسمی ضمن ابلاغ دستور به معاونان مرتبط و مدیران کل راه و شهرسازی بر برقراری ارتباط و تعامل مدیریت شعب استانی بانک با مدیران کل نهاد‌های متولی مسکن مهر تاکید کرد.

وی با بیان آنکه از تیرماه صرفاً پروژه‌های تکمیل شده جهت افزایش نرخ سود ۱۸ درصد به بانک معرفی شوند، عنوان کرد: این پروژه‌ها باید دارای انشعابات و کنتور‌های آب، برق، گاز، شبکه فاضلاب و همچنین محوطه‌سازی و آماده‌سازی کامل راه آسفالته و پیاده‌رو قابل دسترس به واحد‌ها باشند.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در این راستا بانک‌ها با تائیدیه نهاد‌های متولی مسکن مهر از جمله ادارات کل راه و شهرسازی، شرکت عمران شهر‌های جدید و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نسبت به ارسال پیامک و اطلاع رسانی اقدام خواهند کرد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: