April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۰۷۲۲
۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
0
شیائومی ۱۲ اس اولترا، جدیدترین پرچمدار این شرکت، آیفون ۱۳ پرو مکس را در تست بازی شکست داد.
شکست آیفون ۱۳ پرو مکس از پرچمدار جدید شیائومی
اکثر گوشی‌های هوشمند رده بالا برای بیشتر کاربران به اندازه کافی سریع هستند، اما از نظر اعداد و ارقام، تراشه‌های سری A اپل که قدرت آیفون‌هایش را با آن‌ها تامین می‌کنند، از تراشه‌هایی که در گوشی‌های اندرویدی استفاده می‌شود، جلوتر هستند.

بر اساس گزارش فون آرنا، آیفون‌ها به طور سنتی عملکرد و گرافیک بهتری نسبت به گوشی‌های اندرویدی ارائه می‌دهند، اما کوالکام در این زمینه پردازنده گوشی‌های آیفون را به چالش کشیده است. شیائومی ۱۲ S اولترا در تست بازی از همه گوشی‌های دیگر پیشی گرفته است.

Golden Reviewer که بررسی‌ها و آزمایش‌های عمیق گوشی‌های هوشمند را انجام می‌دهد، متوجه شده که جدیدترین پرچمدار شیائومی، یعنی شیائومی ۱۲ اس اولترا، گرافیک بازی بهتری نسبت به هر گوشی هوشمند دیگری از جمله گوشی‌های ساخت اپل دارد.

شیائومی 12 اس اولترا

این گوشی از پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ بهره می‌برد که به لطف فرآیند تولید ۴ نانومتری TSMC، نسبت به نسل ۱ پیشرفت چشمگیری داشته است. به گفته کوالکام، این تراشه ۱۰ درصد بهبود عملکرد CPU و ۱۰ درصد پردازش گرافیکی سریعتری نسبت به مدل قبلی خود ارائه می‌دهد و ۳۰ درصد بهره وری انرژی بیشتری دارد.

هنگام اجرای یک بازی مشخص، شیائومی ۱۲ اس اولترا نرخ فریم بالاتری نسبت به سایر بهترین گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۲۲ ارائه می‌داد. نکته قابل توجه این است که این نرخ فریم بدون گرم شدن قابل توجه گوشی که مشکل اسنپدراگون ۸ نسل ۱ به دست آمده است.

در واقع، شیائومی ۱۲ اس اولترا نسبت به سایر گوشی‌های هوشمند موجود در لیست سردتر باقی ماند. مانند گوشی آیفون SE ۲۰۲۲ که از جدیدترین تراشه تلفن هوشمند اپل، A۱۵ بیونیک استفاده می‌کند. گوشی دیگر این فهرست گلکسی اس ۲۲ اولترا بود که از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره می‌برد. تنها دستگاهی که نرخ فریم بالاتری نسبت به پرچمدار شیائومی داشت داشت آیپد مینی ۶ مجهز به تراشه A۱۵ بود.

مقایسه عملکرد گوشی

طبق شایعات، اسنپدراگون ۸ نسل ۲ عملکرد و کارایی انرژی بهتری را نسبت به نسل فعلی ارائه خواهد کرد.

برای اطلاعات بیشتر باید گفت که گوشی شیائومی ۱۲ اس اولترا به سنسور دوربین اصلی ۱ اینچی مجهز شده که به آن اجازه می‌دهد جزئیات بیشتری نسبت به گوشی‌های با حسگر‌های کوچک‌تر ثبت کند. از دیگر مشخصات آن می‌توان به پنل بزرگ OLED ۶.۷۳ اینچی و باتری ۴۸۶۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی اشاره کرد. این گوشی درحال حاضر فقط در چین به فروش می‌رسد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: