April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۲۰۸۳
۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
0
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درباره تدابیر پلیس در روز‌های تاسوعا و عاشورا، گفت: پلیس برای انتخاب مسیر‌های جایگزین و روان‌سازی هرچه بیشتر و بهتر ترافیک قبل از مراسم عزاداری مستقر خواهد شد تا مراسمی کاملا ایمن و بدون حاشیه به لحاظ ترافیکی برگزار شود.
تمهیدات پلیس راهور تهران برای تاسوعا و عاشورا اعلام شد
سردار محمد حسین حمیدی درباره تمهیدات پلیس راهور تهران بزرگ در تاسوعا و عاشورا، گفت: همکاران از ابتدای ماه محرم حدود ۵ هزار تکیه و هیات را در سطح معابر پایتخت از لحاظ ترافیکی کنترل و مدیریت کردند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: تیم‌های پلیس راهور پایتخت در این ایام، خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها را در اطراف و محل برگزاری عزاداری‌ها مدیریت کرده و با چینش منظم آن‌ها نظم و انضباط خاصی به معابر بخشید و اقدام به هدایت جریان ترافیک کرد.

سردار حمیدی گفت: در این مدت همکاران من با اعمال محدودیت خودرو‌های سنگین در ورودی شهر تهران، محدودیت‌های لازم را اعمال کردند.

وی افزود:، اما از امروز (تاسوعا) مراسم عزاداری اوج می‌گیرد و مردم این فرصت را مغتنم می‌شمارند و در این مراسم حضور خواهند داشت و طبیعی است که اکثر معابر شهر تهران درگیر خواهد بود. همچنین امروز (تاسوعا) و فردا (عاشورا) هم اوج مراسم را در سطح معابر شهر تهران خواهیم داشت.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با هماهنگی با مسئولان و مدیران هیئات مذهبی و همچنین با استفاده از ظرفیت‌هایی که در این مجموعه‌ها به صورت مردم‌یاری وجود دارد همکاران من قبل از شروع و تا پایان مراسم مستقر می‌شوند تا به روان سازی هر چه بیشتر و بهتر ترافیک سرعت بخشند. سعی کردیم که مراسمی کاملا ایمن و بدون حاشیه‌ای به لحاظ ترافیکی برگزار کنیم.

وی ادامه داد: برای امروز و فردا نیز همین طور برنامه ریزی داشته ایم و تمام هم و غم پلیس این است که مراسم عزاداری را در سطح شهر به نحو احسن و به لحاظ ترافیکی و امنیت عبور و مرور مدیریت کرده و بتوانیم ترافیک عبوری را به مسیر‌های جایگزین هدایت کنیم و این اقدامات وظیفه بسیار سنگینی بر دوش همکاران پلیس می‌گذارد که انجام این ماموریت را همکاران من با میل و رقبت و جز وظایف خود می‌دانند و این تکلیف را برگردن می‌گیریم تا بتوانیم در عزاداری سرور و سالار شهیدان سهیم باشیم.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: قطعا بخش زیادی از تقاطع‌ها، میدان‌ها و معابر مملو از جمعیت خواهد بود و مردم عزیز تردد خواهند داشت بنابراین تردد عابران پیاده در شب با لباس تیره می‌تواند برای رانندگانی که توجه به جلو ندارند و رانندگانی که عجله و شتاب دارند مخاطراتی داشته باشد؛ بنابراین توصیه می‌شود که حتما عابران از فضا‌هایی عبور کنند که دیده شوند و رانندگان هم در مسیر‌هایی که عبور می‌کنند ملاحظه تردد عابران را داشته باشند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: