کد خبر: ۳۸۸۶۵۶
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
0
گروه تخصصی پله توان در جهت سهولت زندگی خدماتی از جمله پله رو،صندلی،تاشو،ریموتی با رویه چرم مخصوص افراده سالخورده و ناتوان مناسب برای خانه های دوبلکس با قیمت ویژه اجرا درسراسر ایران بدونه تخریب با گارانتی طراحی،ساخت،و نصب انواع بالابرهیدرولیک (خانگی،فروشگاهی،صنعتی،خودروبر) کیفیت و ایمنی رابا ما تجربه کنید

معرفی شرکت پله توان

خدمات پله توان

  1. طراحی مسیر
  2. ساخت لوازم
  3. اجرای اصولی
  4. خدمات پس از فروش

معرفی محصولات شرکت

همان طور که می­دانید برخی از افراد با بالا رفتن سن دچار مشکلاتی می­شوند و به دنبال این مشکلات، دیگر توانایی بالا رفتن از پله­ها را نخواهند داشت. بسیاری از افراد در ابتدا به منظور حل مشکل و رفع نیاز افراد، نصب آسانسور را پیشنهاد می­دهند. درست است که انتخاب بسیار خوبی است اما در برخی از موارد به دلیل وجود پله­های داخلی در ساختمان­ها و غیره، امکان نصب آسانسور وجود ندارد. در این جا است که محصولات بالابر می­توانند کمک کننده باشند و کاربری بسیار مناسبی برای افراد داشته باشند. استفاده از یک بالابر مناسب، می­تواند به راحتی نیاز معلولین، سالمندان و … را برطرف کند و تنها با نصب یک بالابر، به مشکلات متعدد آن­ها جهت بالا رفتن از پله­ها خاتمه دهد.

به منظور آشنایی شما قصد داریم اصلی­ترین محصولات این شرکت را معرفی کنیم. محصولاتی که تاکنون شرکت پله توان به تعداد بالا تولید کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است، عبارتند از:

  • بالابر دو منظوره نشسته و ایستاده
  • بالابر پله رو مدل ایستاده
  • صندلی پله رو
  • صندلی پله پیما
  • بالابر هیدرولیکی

 

بالابر پله‌ رو مدل ایستاده پله توان

معرفی شرکت پله توان

بالابرها انواع مختلفی دارند؛ بالابر ایستاده یکی از این انواع است که با ایستادن روی آن می‌توان میان طبقات جابجا شد. استفاده از این محصول، نیازی به تخریب پله‌ها ندارد و بدون هیچ تغییری در ظاهر ساختمان، می‌توان از آن استفاده کرد. مدل ایستاده فضای زیادی را هم اشغال نمی‌کند و در هر محلی قابل نصب است، حتی دیوار!

علاوه بر این، نصب پله رو ایستاده نیز آسان است به طوری که تنها با استفاده از چند پیچ و مهره، قابل استفاده می‌شود. این محصول دارای کمربند ایمنی است و جالب اینکه نصب آن به هیچگونه مجوزی نیاز ندارد، چون همانطور که گفته شد هنگام نصب آن، نه‌تنها ساختمان تخریب نمی‌شود بلکه حتی تغییر کوچکی هم نخواهد کرد.

گفتنی است که بالابر ایستاده سرعت بالایی ندارد اما دلیل آن حفظ امنیت فرد است. درست است که دیرتر از آسانسور، کاربران را به مقصد می‌رساند اما سرعت بالا هم در این محصولات، باعث می‌شود که شخص هنگام ایستادن بر روی آن، احساس آرامش نداشته باشد.

بالابر صندلی پله رو

معرفی شرکت پله توان

ایستادن روی بالابر ممکن است برای کسانی که مسن یا بیمار هستند سخت باشد اما پله توان برای آن‌ها نیز صندلی پله رو را در نظر گرفته است. قیمت صندلی پله رو که به آن بالابر پله‌رو، آسانسور پله‌رو ، نفربر پله یا صندلی راه پله نیز گفته می‌شود در سه نوع چرخ‌دنده‌ای، گیربکسی و سیم بکسلی تولید می‌شود که سرعتی برابر با 15 صدم متر بر ثانیه و ظرفیتی برابر با 127 کیلوگرم دارد. این صندلی، دارای دو عدد ریموت کنترل است و در کنار آن به ترمز ایمنی نیز مجهز شده است تا سرنشین آن احساس امنیت کند.

از صندلی پله رو می‌توان در خانه‌های مسکونی، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، ادارات و هتل‌ها استفاده کرد. قابلیت جمع شدن صندلی بر روی پله، مانع کوچک شدن فضا می‌شود.

بالابر دو منظوره نشسته و ایستاده پله توان

معرفی شرکت پله توان

این محصول، مزایای بالابر نشسته و ایستاده را یکجا و در کنار یکدیگر دارد و می‌تواند انتخاب خوبی باشد برای کسانی که می‌خواهند خودشان، نحوه بالا رفتن را انتخاب کنند. به این ترتیب اگر فردی نیاز به نشستن داشته باشد، از این وسیله به‌صورت نشسته و درصورت نیاز به ایستادن، آن را به شکل ایستاده استفاده می‌کند.

در کنار این ویژگی، بالابر دو منظوره هم مانند دیگر محصولات پله توان، امکان نصب بر روی انواع پله را داراست و بدون نیاز به برق، با استفاده از باتری نیز کار می‌کند. این مدل قابلیت جمع شدن را نیز دارد و در صورت عدم استفاده می‌تواند بدون هیچ مشکلی جمع شود و برای استفاده در دفعات بعدی، بر روی پله نصب شود.

بالابر هیدرولیکی پله توان

معرفی شرکت پله توان

آخرین محصول و البته رایج‌ترین محصول پله‌توان، بالابر هیدرولیکی خانگی است که در آپارتمان‌های فاقد آسانسور به منظور جابجایی افراد و حتی بار به کار می‌رود. ویژگی مهم این محصول این است در آن موتور هیدرولیکی به کار رفته است و صدای کم و امنیت بالایی دارد.

قیمت بالابر هیدرولیکی خانگی به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به ابعاد دستگاه، محل نصب، دستمزد نصاب، قیمت روز قطعات و … اشاره کرد. به‌طور کلی با توجه به این که قیمت‌ها روزبه‌روز در حال تغییر است، پیشنهاد می‌کنیم در ابتدا با کارشناسان ما تماس بگیرید و پیش از اقدام برای خرید از آخرین قیمت دستگاه مطلع شوید.

تمامی محصولات پله توان از طریق سایت و فروشگاه اینترنتی آن، قابل خریداری هستند.

چرا پله توان ؟

مجموعه پله توان با تیمی متخصص و کاربلد یکی از شرکت‌های سرآمد در حوزه طراحی، تولید و نصب انواع بالابر است که با هدف کمک به سهولت و آسایش افراد ناتوان و سالخورده پا به میدان گذاشته و امروز در عرصه تولید انواع بالابرهای هیدرولیک صنعتی نیز فعال است و در این راستا از به‌روزترین تکنولوژی‌ها بهره می‌جوید. افراد با سفارش محصولات مورد نظر خود می‌توانند امنیت و راحتی را در یک دستگاه باکیفیت به دست بیاورند.

گفتنی است که تمامی خدمات از آغاز تا پایان نصب و راه‎اندازی محصول را خود شرکت بر عهده می‌گیرد.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت پله توان به آدرس اینترنتی  www.peletavan.com  یا تماس با شماره تلفن‌های 09124671283 و 09123833854 از مشاوره رایگان جهت انتخاب و خرید محصول بهره‌مند شوند.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: