آب تصفیه کن به دستگاهی اطلاق می شود که با استفاده از فیلترهای مختلف می تواند آب ناسالم را به آب آشامیدنی گوارا تبدیل کند. این نوع از دستگاه ها با توجه به تعداد فیلترهای تعبیه شده در آن ها دارای انواع مختلفی هستند. علاوه بر دستگاه های آب تصفیه کن خانگی نمونه های نیمه صنعتی نیز از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. در بسیاری از مناطق کشورمان مان که افراد به آب آشامیدنی سالم دسترسی ندارند، استفاده از این نوع دستگاه ها می تواند یک راهکار مطلوب برای دسترسی به آب سالم باشد.

آب تصفیه کن چیست؟

آب تصفیه کن به دستگاهی اطلاق می شود که با استفاده از فیلترهای مختلف می تواند در پروسه های گوناگون آب ناسالم را به آب آشامیدنی گوارا تبدیل کند. این نوع از دستگاه ها با توجه به چند مرحله ای بودن و همچنین تعداد فیلترهای تعبیه شده در آن ها دارای انواع مختلفی هستند. علاوه بر دستگاه های آب تصفیه کن خانگی نمونه های نیمه صنعتی نیز از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. در بسیاری از مناطق کشورمان مان که افراد به آب آشامیدنی سالم دسترسی ندارند، استفاده از این نوع دستگاه ها می تواند یک راهکار مطلوب برای دسترسی به آب سالم باشد.

همانطور که به خوبی می دانید آب به عنوان ترکیب بسیار مهم، نقش گسترده ای در سلامت ما ایفا می کند. اگر کیفیت آب آشامیدنی ما مطلوب و سالم باشد، در برابر بسیاری از بیماری ها مصون خواهیم بود. از سوی دیگر تصفیه ی دقیق و کامل آب در بسیاری از مناطق کشورمان، امری پرهزینه و در بسیاری از مواقع غیر ممکن می باشد. به همین دلیل لازم است افراد تدابیر لازم را در اولویت قرار دهند. هر ساله افراد زیادی در کل جهان به دلیل عدم دسترسی به آب آشامیدنی، زندگی خود را از دست می دهند. در این راستا اگر چه اقدامات زیادی انجام می شود ولی تامین آب آشامیدنی سالم یک معضل جدی می باشد. با اینکه بیش از دو سوم کره ی زمین را آب تشکیل داده است ولی این آب نیازمند فرایند تصفیه است تا قابل شرب باشد.

آب تصفیه کن خانگی

کاربرد آب تصفیه کن خانگی

آب تصفیه کن خانگی می تواند املاح ناخواسته ی مختلف موجود در آب را از بین ببرد. همچنین این دستگاه قادر است درجه سختی آب را تنظیم کند. برخی از املاح مورد نیاز آب نیز با استفاده از فیلترهای مختلف موجود در این دستگاه، به آن اضافه می شود. متناسب با کیفیت آب آشامیدنی محل زندگی خود می توانید یک بررسی دقیق انجام داده و این نوع از دستگاه ها را سفارش دهید. مهمترین کاربرد دستگاه آب تصفیه کن خانگی، حذف مواد و املاح مضر از آب می باشد. وجود این نوع از املاح می تواند با گذر زمان مشکلات جدی در سلامت شما حاصل کند. اگر چه برای خرید این نوع از دستگاه ها باید هزنیه کنید، ولی در کوتاهترین مدت زمان ممکن می توانید از پرداخت هزینه های کلان برای درمان بیماری های مختلف در امان باشید. همچنین سلامت شما دیگر در خطر نخواهد بود.

برندهای مختلفی از دستگاه آب تصفیه کن در بازار موجود است. هر کدام از آنها مزیت و چالش های خاص خود را دارند. به همین دلیل تاکید می شود که نمونه های مناسب را با بررسی دقیق خریداری کنید تا بتوانید از کارایی آنها بهره مند شوید. اگر تجربه ی کافی برای انتخاب آب تصفیه کن خانگی مناسب را ندارید می توانید از کارشناسان فروش ما در شرکت آبگونه مشاوره بگیرید. این دستگاه ها در ظرفیت های مختلف تولید می شوند، لازم است میزان آب مورد نیاز به صورت روزانه را نیز چک کنید تا بتوانید از کارایی دستگاه تصفیه آب مورد نظر خود به طور مطلوب بهره مند شوید.

آب تصفیه کن خانگی

مراحل تصفیه در دستگاه آب تصفیه کن خانگی چگونه است؟

فرایند تصفیه آب در مراحل مختلف انجام می شود. متناسب با تعداد فیلترهایی که در این نوع از دستگاه ها تعبیه شده است، تعداد مراحل تصفیه آب نیز در این دستگاه ها متفاوت است. از مهمترین مراحل تصفیه آب با استفاده از آب تصفیه کن خانگی می توان موارد زیر را نام برد:

  • در مرحله ی اول با عبور دادن آب از درون فیلتر الیافی، ذرات معلقی که قطر آنها بیشتر از 5 میکرون است را حذف می نمایند.

  • در مرحله ی بعدی، فیلتر کربن فعال یا گرانول می تواند کلر و همچنین طعم نامطلوب آب را از بین ببرد.

  • در مرحله ی سوم، فیلتر کربن جامد یا همان کربن بلاک می تواند سبب حذف ذرات معلق داخل آب تا قطر 1 میکرون گردد. در واقع همان مرحله ی اول با دقت بیشتری تکرار می شود.

  • در مرحله ی چهارم،  فیلتر اسمز معکوس یا همان فیلتر اصلی دستگاه با نام ممبران می تواند املاح شیمیایی مضر محلول در آب از جمله نیتریت، نیترات، جیوه، سرب، آرسنیک و ... را از آب حذف نماید.

  • در مرحله ی پنجم، فیلتر پست کربن می تواند رنگ، بو و طعم نامطلوب مواد شیمیایی باقیمانده را از بین ببرد.

  • در آخرین مرحله، فیلتر مینرال می تواند املاح معدنی مورد نیاز بدن را به آب اضافه نموده و کیفیت آن را بهبود بخشد.

تصفیه آب

خرید آب تصفیه کن خانگی اصل را از کدام مراکز انجام دهیم؟

خرید آب تصفیه کن خانگی را از شرکت های مختلفی که در حوزه ی فروش انواع مدل های این دستگاه ها فعالیت دارند می توانید انجام دهید. اما از سوی دیگر سودجویان از قافله عقب نمانده اند و با ترفندهای گوناگون در صدد فریب افراد برای فروش دستگاه های تقلبی خود هستند. به همین دلیل باید بررسی های دقیق انجام دهید تا بتوانید بهترین و مرغوب ترین نوع دستگاه تصفیه آب را سفارش دهید. همچنین لازم به ذکر است که دستگاه های بی کیفیت قادر نیستند که به طور کامل مراحل فیلتراسیون آب را تکمیل نموده و همین مورد به تنهایی باعث می شود که نتوانیم از عملکرد این دستگاه ها به طور صحیح استفاده کنیم. همچنین عدم تصفیه ی کامل آب در این دستگاه ها می تواند مشکلات جدی برای شما ایجاد نماید.

برای اینکه بتوانید از کیفیت دستگاه آب تصفیه کن خانگی راضی باشید سعی کنید نمونه های اصل را از شرکت های معتبر خریداری کنید. دستگاه های تصفیه آب جزو محصولات وارداتی اصلی کشورمان می باشند. متاسفانه آب سالم در اختیار بسیاری از هموطنان عزیزمان نیست و این مورد تقاضا برای خرید این نوع از دستگاه ها را به شدت افزایش داده است. اگر چه قیمت خرید این نوع از دستگاه ها زیاد است ولی خرید یک دستگاه آب تصفیه کن خانگی می تواند تضمین کننده ی سلامت شما در برابر بسیاری از خطرات و بیماری ها باشد.در لیست فروش ما می توانید بهترین مدل های دستگاه های تصفیه آب تایوانی و ایرانی را مشاهده کنید. ثبت سفارش خود را نیز به صورت آنلاین تکمیل کنید.

خرید آب تصفیه کن

راهنمای خرید دستگاه آب تصفیه کن خانگی از شرکت آبگونه

بهترین و مرغوب ترین دستگاه آب تصفیه کن خانگی را هم اکنون می توانید از شرکت آبگونه سفارش دهید. اطلاعات کامل در مورد مشخصات همه ی دستگاه ها در وب سایت رسمی ما درج شده است. در صورت نیاز به توضیحات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان تردید نکنید و با ما از طریق شماره های موجود در تماس باشید. در این صورت می توانید با دریافت مشاوره ی تخصصی، مناسب ترین دستگاه تصفیه آب را سفارش دهید. یک دستگاه آب تصفیه کن خانگی می تواند به راحتی همه ی املاح ناخواسته و آلایندگی های آب را متناسب با فیلترهای موجود در خود حذف نماید. همچنین ما در تلاش هستیم که شما بتوانید با توجه به کیفیت آب ناحیه ی زندگی خود، این نوع از محصولات را خریداری کنید. از مهمترین مزایای خرید دستگاه تصفیه آب از شرکت آبگونه می توان موارد زیر را در اولویت قرار داد:

  • قیمت پیشنهادی منصفانه

  • خرید دستگاه های اصل و با کیفیت

  • امکان ارسال رایگان به سراسر کشور

  • دریافت مشاوره ی تخصصی رایگان

  • خرید آنلاین برندهای مختلف دستگاه آب تصفیه کن

  • دریافت گارانتی بازگشت کالا

  • دریافت گارانتی طلایی 24 ماهه تعویض قطعات

  • بهره مندی از خدمات پس از فروش مادام العمر

  • عضویت رایگان در پنل پیامکی شرکت آبگونه جهت یادآوری زمان سرویس های دوره ای

هم اکنون می توانید سفارش خود را جهت خرید آب تصفیه کن خانگی اصل و با کیفیت نهایی کنید. اگر آب لوله کشی محدوده ی شما، با کیفیت و سالم نیست، لحظه ای برای خرید این نوع از دستگاه ها درنگ نکنید. سلامتی انسان با ارزش ترین نعمتی است که در اختیار دارد و بی توجهی به کیفیت آب شرب، می تواند خطرات جدی به همراه داشته باشد.

آب تصفیه کن خانگی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: