رئیس کل بیمه مرکزی در پنجمین پویش نوآورانه نهاد ناظر صنعت بیمه:
کد خبر: ۳۹۱۳۶۱
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
0
سرعت بخشی به فرآیندها، کاهش هزینه‌ها و عرضه محصولات متناسب با نیاز‌های مشتری از مهمترین عوامل گرایش صنعت بیمه به خدمات نوآورانه و شرکت‌های دانش بنیان است.

راه اندازی تالار گفتمان بیمه‌ای بین مدیران و فناوران ضرورت دارد

مهندس مجید بهزادپور که در پنجمین پویش فناورانه؛ سه شنبه‌های نوآوری، سخن می‌گفت با اعلام این مطلب افزود: نهاد ناظر صنعت از ارائه هر طرح نوین یا راهکاری که در راستای تسهیل و تسریع عملیات بیمه گری و ارائه خدمت به مردم باشد، استقبال خواهد کرد.

رئیس کل بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از طرح‌های متنوع سه شنبه‌های نوآوری، خاطرنشان کرد: صنعت بیمه باید راهبرد نوگرایی را در تمامی شاخه‌های خدمت و رشته‌های بیمه‌ای نهادینه کند.

رئیس شورای عالی بیمه تسهیل گری عملیات بیمه را حلقه مفقوده روند توسعه بیمه توصیف کرد و افزود: مسیر تسهیل گری از تقویت بنیان‌های نوآورانه و دانش محور عبور می‌کند.

مهندس مجید بهزادپور در پایان از ضرورت راه اندازی تالار گفتمان نوآورانه بیمه‌ای خبر داد و گفت: شناسایی و رفع مشکلات توسعه‌ای صنعت بیمه در چارچوب فعالیت تالار گفتمان بیمه‌ای با حضور طراحان مبتکر، شرکت‌های دانش بنیان و مدیران و متولیان صنعت بیمه امکان پذیر خواهد بود.

شایان ذکر است در این پویش از سامانه‌های فناورانه شرکت بیمه پارسیان و اپلیکیشن جامع هوشمند خسارت خودرو شرکت طلیعه فناوری هوشمندبا حضور رئیس کل، اعضای هیات عامل بیمه مرکزی، مدیرعامل شرکت بیمه پارسیان، رئیس کارگروه فناوری سندیکای بیمه گران ایران و تنی چند از مسئولان بیمه‌ای کشور رونمایی شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: