کد خبر: ۳۹۱۵۹۹
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
0
اداره کل بازاریابی و مطالعات بازار بیمه ایران، با همکاری مدیریت‌های فنی، نخستین جلسه پرسش و پاسخ را با شرکت‌های دانش بنیان، به صورت حضوری و آنلاین برگزار نمود.

برگزاری نخستین جلسه بیمه ایران با شرکت‌های دانش بنیان

در این جلسه ابتدا، مهران صادقی کارشناس مدیریت بازاریابی و مطالعات بازار بیمه ایران، عقد تفاهم نامه فیمابین معاونت علمی ریاست جمهوری با بیمه ایران را به فال نیک گرفته و ابراز امیدواری نمود که با ارایه خدمات بهینه از سوی بیمه ایران، رضایت شرکت‌های دانش بنیان جلب شده و دامنه همکاری‌های دو طرف گسترش یابد.

در ادامه جلسه، شرایط، دامنه تعهدات و پوشش‌های قرارداد بیمه‌های درمان توسط مونسان و جدیدی از مدیریت بیمه‌های اشخاص، مزایای بیمه ثالث و بدنه اتومبیل و نحوه استفاده از آن‌ها توسط اردشیری از مدیریت بیمه‌های اتومبیل، ابعاد بیمه‌های مسئولیت و اهمیت آن را در عصر حاضر، منجمله بیمه نامه کیفیت محصول توسط غضنفری از مدیریت بیمه‌های مسئولیت، شرایط فنی بیمه‌های آتش سوزی و طرح حامی مسکونی به عنوان طرح برتر بیمه ایران توسط کیایی از مدیریت بیمه‌های اموال و بیمه نامه‌های مورد نیاز شرکت‌های دانش بنیان در بیمه‌های مهندسی توسط مصدق برای مخاطبین تشریح گردید و در پایان به سئوالات حاضران و مخاطبین آنلاین پاسخ داده شد.

در پایان این جلسه نیز میدانلو و قهرمانی به نمایندگی از مرکز شرکت‌های دانش بنیان معاونت علمی ریاست جمهوری از حضور کارشناسان بیمه ایران در مرکز تشکر نمودند و با توجه به استقبال شرکت‌ها از جلسه یادشده، خواهان تداوم و برگزاری جلسات تکمیلی بصورت تخصصی گردیدند.

شایان ذکر است که بیمه ایران و مرکز شرکت‌ها و مؤسسات دانش بیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در شهریور ماه سال جاری اقدام به عقد تفاهم نامه همکاری نمودند که با توجه به تحت پوشش بودن بیش از ۷ هزار شرکت دانش بنیان زیر نظر مرکز مذکور، پیش بینی میگردد بازار بسیار خوبی برای واحد‌های اجرایی و شبکه فروش از این طریق فراهم گردد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: