April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۲۲۶۶
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
0
وزیر اقتصاد به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به همراه معاونان و مدیران وزارت اقتصاد، سازمان‌های تابعه، شبکه بانکی و صنعت بیمه با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های امام (ره) تجدید بیعت کردند.

تجدید میثاق وزیر اقتصاد و مدیران سازمان‌های تابعه با آرمان‌های امام خمینی (ره)

دکتر خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در مراسم تجدید میثاق مسئولان این وزارتخانه با آرمان‌های امام راحل (ره) اظهار کرد: امروز به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که مقارن با اعیاد ماه رجب است به همراه معاونان و مدیران وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان‌های تابعه، شبکه بانکی و بیمه برای تجدید پیمان با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) در مرقد مطهر حضرت امام حضور پیدا کردیم.

بنابر این گزارش، وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار امیدواری کرد که بتوانیم با دستاورد‌های اقتصادی در حوزه وزارت اقتصاد از جمله مسائل مالیاتی، گمرک، بیمه و نظام تامین مالی کشور، پیام‌ها و اخبار خوشی را برای مردم داشته باشیم.

گفتنی است، رئیس کل و معاونان بیمه مرکزی و مدیر عامل بیمه آسیا، وزیر امور اقتصادی و دارایی را در این مراسم همراهی می‌کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: