April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۴۲۷۰
۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰
0
کارکنان خدماتی شهر لس‌آنجلس آمریکا با اعتصاب موجب تعطیلی مدارس دولتی و خانه نشین شدن حدود ۴۰۰ هزار دانش‌آموز شدند.

اعتصاب در آمریکا موجب تعطیلی کلیه مدارس دولتی لس‌آنجلس شد

پس از به بن‌بست رسیدن مذاکرات مقام‌های سازمان مدارس دولتی شهر لس‌آنجلس با اتحادیه بین‌المللی کارکنان خدماتی مدارس این شهر، مدارس لس‌آنجلس آمریکا به دلیل اعتصاب کارکنان خدماتی تعطیل شدند.

به گزارش رویترز، اعضای اتحادیه بین‌المللی کارکنان خدماتی که نماینده حدود ۳۰ هزار دستیار معلم، راننده اتوبوس، متولیان و کارکنان کافه‌تریا‌ها و سایر کارکنان پشتیبانی مدارس است، در این اعتصاب که قرار است صبح امروز سه‌شنبه (به وقت محلی) آغاز و در کل سه روز به طول انجامد، شرکت خواهند کرد.

از سوی دیگر اتحادیه معلمان لس‌آنجلس که نمایندگی ۳۴ هزار معلم مدارس دولتی این شهر را بر عهده دارد نیز بر آن است تا به تصمیم اتحادیه کارکنان خدماتی برای اعتصاب، احترام بگذارد.

آلبرتو کاروالیو مدیر سازمان مدارس دولتی شهر لس‌آنجلس در یک کنفرانس مطبوعاتی که روز دوشنبه برگزار شد، اظهار کرد: امیدوار بودم با رسیدن به توافق با مقام‌های اتحادیه، از اعتصاب سه روزه برنامه‌ریزی شده جلوگیری کنم، اما هرگز این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: با این حال هنوز امیدوارم بتوانم برای جلوگیری از ادامه اعتصاب سه روزه به توافقی دست یابم.

تارنمای خبری کی‌تی‌ال‌ای می‌گوید با این تعطیلی حدود ۴۰۰ هزار دانش‌آموز تحت پوشش سازمان مدارس دولتی شهر لس‌آنجلس که مدیریت دومین منطقه بزرگ مدارس دولتی در ایالات متحده را بر عهده دارد، روز سه‌شنبه قادر به حضور در کلاس‌های درس خود نیستند.

اتحادیه بین‌المللی کارکنان خدماتی، خواهان افزایش ۳۰ درصدی دستمزد و افزایش ساعتی ۲ دلار اضافی برای کارگران کم‌دستمزد خود هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: