April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۷۰۸۲
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵
0
قالیباف گفت: قانون بیمه کارگران ساختمانی در حال اصلاح است و به زودی به صحن مجلس می‌آید و به سرعت به نتیجه خواهد رسید.

قانون بیمه کارگران ساختمانی به زودی اصلاح می‌شود

حسن محمدیاری در جلسه علنی روز (دوشنبه ۸ خرداد) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، اظهار کرد: وضعیت مسکن و اجاره‌بها صدای مردم را درآورده است و ما در مجلس شورای اسلامی در تلاش هستیم تا سازوکاری را تعریف کنیم که به مردم کمک کند.

وی تاکید کرد: برآیند تمام فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی باید به سمت مهار تورم و رشد تولید برود، اما امروز در عمل این اتفاق نیفتاده است.

نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قانون بیمه کارگران ساختمانی مشکلاتی را در جامعه ایجاد کرده و قیمت صدور پروانه چندین برابر افزایش یافته است و کسی هم پاسخگو نیست. اکنون به دلیل افزایش قیمت مجوز‌ها مراجعات زیادی به ما شده و مجوزی که قبلاً پنج میلیون تومان بود، به ۵۰ میلیون تومان رسیده است.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر، گفت: قانون بیمه کارگران ساختمانی در حال اصلاح است و به زودی به صحن مجلس شورای اسلامی می‌آید و به سرعت به نتیجه خواهد رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: