پایگاه خبری پول نیوز Poolnews

آرشیو
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
2 صفحه

بیمه دی یک سروگردان بالاتر از رقبا + فیلم

بیمه دی در 6 ماه 299 میلیارد تومان بدست آورد تا سود503 ریالی را به ازای هر سهم محقق کند. این اعداد و ارقام نشان می دهد که تحولات بنیادی و مدیریت بروز و توانمندتا چه اندازه می تواند در رشد و شکوفایی یک شرکت بیمه ای آن هم در کنار رقبای قدر و با سابقه تاثیر گذار باشد.

مپنا بدنبال تولید و تامین نیاز معادن و فولادسازی‌ها+فیلم

هر مجموعه‌ای برای حضور در سمپوزیوم فولاد کیش ۱۴۰۱ هدفی را دنبال می‌کرد، اما سابقه و عملکرد گروه مپنا در کنار توانمندی که برای کشور به ارمغان آورده، دلیل حضور در سمپوزیوم کیش بود تا بتواند در قالب تعامل با معادن وشرکت‌های فولادی، نیاز‌های آنان را مرتفع کند.

پاسخ به نیاز داخل با تولیدات سپاهان مپنا+فیلم

مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تجهیزات سپاهان مپنا از طراحی و ساخت تجهیزات مختلف صنعتی در این مجموعه خبر داد و گفت: تولیدات سپاهان مپنا و توانمندی‌ها نشان می‌دهد که فعل خواستن در مجموعه موج می‌زند.

رکورد شکنی فولاد ارفع در فروش آهن اسفنجی و شمش فولادی+ فیلم

سیدعلیرضا موسوی قائم مقام مدیرعامل و معاون فروش و بازاریابی فولاد ارفع از رکورد زنی در فروش آهن اسفنجی و شمش فولادی خبر داد و گفت:با تلاش‌های تمامی کارکنان توانستیم رکورد تولید ۸۵ هزار تن شمش فولادی را در فروردین ماه بدست آوریم.

حرکت مپنا با نور بالا در سمپوزیوم فولاد کیش ۱۴۰۱+ فیلم

بیست و چهارمین نمایشگاه سمپوزیوم فولاد کیش ۱۴۰۱ در حالی برگزار شد که مپنا با ارایه دستاورد‌های خود تلاش کرد تا نیاز‌های فعالان معدنی و صنعتی حاضر در نمایشگاه را شناسایی کند و با طراحی و تولید این نیازها، از یک سو مانع خروج ارز از کشور شود و از سوی دیگر تولید و اشتغالی پایدار برای کشور رقم بزند.

حضور پررنگ فولاد خوزستان در سمپوزیوم فولاد کیش1401+فیلم

بیست و چهارمین سمپوزیوم فولاد کیش1401 با حضور گسترده فعالان معدنی و صنعتی کشور در کیش برگزار شد. در این نمایشگاه فولاد خوزستان به عنوان یکی از تاثیرگذارترین تولیدکنندگان فولاد کشور حضور داشت و به ارایه دستاوردهای خود پرداخت.
با بیمه‌ها