پایگاه خبری پول نیوز Poolnews

May 2024 09 / پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
آرشیو
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1 صفحه

مسیر ناهموار صنعت بیمه در نوآوری

زمانی که اهمیت نوآوری در هر صنعتی مطرح می‌شود، کسی ضرورت وجودش را انکار نمی‌کند و هر نوع ترکیبی از فعالیت‌های مختلف با فناوری که باعثِ بهبود عملکرد‌های موجود شود و قلمروی امور انجام‌شدنی را وسعت ببخشد، به نوعی «نوآوری» محسوب می‌شود.

ایجاد مراکز نوآوری در ایران‌خودرو با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان

دبیر کمیته راهبری و سامان‌دهی استفاده از ظرفیت‌های نخبگی و دانش‌بنیانی گروه صنعتی ایران‌خودرو، با بیان این‌که صنعت خودرو برای رشد به برنامه‌های نوآورانه نیاز دارد، گفت: ایجاد مراکز نوآوری در سطح گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور بهره‌مندی از ظرفیت‌های نخبگان و شرکت های دانش بنیان کشور دنبال می‌شود.

آینده استارت آپ ها در گرو چیست؟ +ویدیو

شرکت های نوپا یا استارتاپ‌ ها که در ایران اصطلاحاً به نوپای ناب هم ترجمه شده اند، به تازگی و در نتیجه‌ کارآفرینی خیلی خاص ایجاد شده ‌اند و بحث داغ امروز جامعه هستند.

آیا استارت آپ های کشور قابل شناسایی هستند یا خیر؟ +ویدیو

اگر چه در تعریف استارت آپ بر این مسئله تاکیدی وجود ندارد که حتماً فعالیت آن در حوزه تکنولوژی یا فن آوری اطلاعات باشد، اما به دلیل اینکه بسیاری از استارت آپ ها در سالهای اخیر حول این زمینه‌ها شکل گرفته‌اند، گاهی در تعریف استارت آپ به این مسئله هم اشاره می‌شود که استارت آپ باید در حوزه فن آوری‌های نوین فعال باشد.

شرکت‌های بیمه ای، منابع ۲۷ درصد، اما محتوا ...! + نمودار

بررسی تعداد محتوای منتشر شده در مورد شرکت‌های بیمه در اینستاگرام در شش ماه نخست سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰، نشان می‌دهد که هرچند که تعداد منابع ۲۷% افزایش داشته است، اما از منظر تعداد محتوا تغییر چندانی قابل مشاهده نمی‌باشد و کمتر از ۱% رشد را تجربه کرده است.
با بیمه‌ها