پایگاه خبری پول نیوز Poolnews

آرشیو
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
2 صفحه

اقدامات بیمه مرکزی برای دیجیتالی شدن فروش بیمه نامه در کشور

دودانگه با ابراز امیدواری نسبت به صنعت بیمه در آینده اظهار کرد: شیوع گسترده ویروس کرونا فرصت بی نظیری بود تا صنعت بیمه از ظرفیت‌های فناوری‌های نوین استفاده و به سمت دیجیتالی شدن حرکت کند، اما به نظر می‌رسد از این فرصت طلایی استفاده مطلوب صورت نگرفته است که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد این صنعت همپای صنایع پیشرو باشیم و رویکرد جزیره‌ای در این صنعت تغییر پیدا کرده و نقش بیمه در اقتصاد کشور بازتعریف شود.

راه دشوار استارت آپ ها در کشور برای ورود به بورس

بنیانگذار استارت آپ بیمیک عنوان کرد: هر شرکت یا استارت آپی در کشور لزوما با ورود پول های زیاد به موفقیت نخواهد رسید و چه بسا بسیاری از استارت آپ ها این پتانسیل را نداشته باشند که بتوانند از این حجم سرمایه به بهترین نحو استفاده کنند.

استارت آپ ها، بازوی کمک به اقتصاد کشور

یک تسهیلگر رویداد‌های استارتاپی در کشور با بیان اینکه اگر استارت آپ‌ها به بازار سرمایه ورود پیدا کنند قدم مثبتی خواهد بود، عنوان کرد: در شرایط فعلی که کشور با مشکلات اقتصادی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند، ورود استارت آپ‌ها به این حوزه می‌تواند بازوی کمکی در کنار اقتصاد کشور در شرایط فعلی باشد.

توسعه سرویس‌های دیجیتال در سال "جهش تولید"

رئیس کمیسیون محتوا و ارزش افزوده نظام صنفی رایانه ای گفت: فرصت کلیدی امروز کشور نخبگان و برنامه نویسان هستند که میتوانند با تقویت تولید سرویس های دیجیتال نقش مهمی در توسعه کشور داشته باشند

ارائه خدمات مالی به شرکت‌های دانش‌بنیان

فرازمند، سرمایه صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی اعتبار سرمایه نوآفرین (نوآور) به عنوان نخستین صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی در ایران را 50 میلیارد تومان و ارزش اسمی هر واحد این صندوق را یک میلیون ریال اعلام کرد.

عامل اصلی مشکل‌ساز در راه اشتغال فارغ‌التحصیلان

پول نیوز - نشست مدیران صنعت و نخبگان دانشگاهی با شعار "کارآموزی موثر با هدف مهارت افزايي دانشجويان" با حضور مدیران اشتغال وزارت كار و رفاه اجتماعي، مدیران ارتباط با صنعت دانشگاه‌های بزرگ دولتی، مدیران منابع انسانی شرکت‌های دولتي و خصوصي برگزار شد.
با بیمه‌ها