پایگاه خبری پول نیوز Poolnews

May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
آرشیو
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1 صفحه

قیمت واقعی ارز‌ چند؟

یک کارشناس اقتصادی گفت: با محاسبات می‌توان به این مهم رسید که نرخ ارز واقعی پایین‌تر از نرخ ارز در شهریور 1401 است.

تبعات نامهربانی با رکن چهارم دموکراسی

همه امضا‌های طلایی، همه اختلاس ها، همه دست درازی‌ها به بیت المال و همه امتیاز‌ها و تبعیض‌ها و رانت‌های ناروا، به یک تعبیر حاصل حذف رسانه و خبرنگار از عرصه عمومی جامعه است.

سرعت بالای افزایش قیمت مسکن در تهران/ قیمت آپارتمان‌های بالای ۱۰۰ متر در مناطق مختلف تهران

لیست قیمت خانه‌های بالای ۱۰۰ متر مربع برای افرادی که سرمایه و دارایی کافی برای خرید خانه در تهران را دارند جمع آوری شده است. برای مشاهده لیست قیمت خانه‌های بالای ۱۰۰ متر مربع با ما همراه شوید.

وضع تعرفه غیر کارشناسی علیه تولید و اشتغال فولادسازی

نماینده بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش تعرفه صادرات فولاد گفت: در نتیجه تصمیمات عجولانه، غیر کارشناسی و خلق الساعه، صنایع کشور را با چالش رو به رو می‌کنیم و فرصت‌های اقتصادی را از دست می‌دهیم.

مذاکره نتیجه ندهد برای گرفتن حق به کف خیابان می‌آییم

نایب رییس کانون کارگران بازنشسته استان تهران با تاکید بر اینکه بازنشستگان به غیر از اجرای قانون چیز دیگری نمی‌خواهند گفت: حقوق بازنشستگان باید مطابق مصوبه ماده ۴۱ قانون کار که در شورای عالی کار تصویب شده و مواد ۱۱۱ و ۹۶ تامین اجتماعی افزایش یابد و توجیه دیگری پذیرفتنی نیست.

کیش و قشم، ظرفیتهایی برای بهره گیری از جام جهانی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی استفاده از ظرفیت‌های کشور در همه بخش‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: جزایر و مناطقی که در گوشه کنار کشور داریم، به اندازه‌ای جذابیت دارد که هر کدام می‌تواند یک ظرفیت ویژه برای اقتصاد کشور باشد.

چه کسی «رضا رویگری» را خانه دارکرد؟

رضا رویگری هنرمند پیشکسوت کشورمان که مدتی در خانه سالمندان کهریزک نگهداری می‌شد، روز گذشته یکشنبه، ۱۸ اردیبهشت ماه به منزلی که به همت صداوسیما فراهم شد، منتقل شد.

کاغذبازی باعث فرار سرمایه گذار

سیدمحمدصالح حسینی با تاکید بر اینکه سرمایه گذار به این سادگی‌ها راضی به حضور و سرمایه‌گذاری در ایران می‌شود گفت: از یک سو رایزنی‌های خوبی برای جذب سرمایه گذار صورت نمی‌گیرد و از سوی دیگر پس از تلاش‌هایی که به عمل می‌آوریم، آقایان سرمایه‌گذار را فراری می‌دهند تا هم اشتغال شکل نگیرد و هم مشکلات اقتصادی روز افزون شود.

شاخص سبزپوش شد

در آخرین روز کاری هفته شاخص‌های بازار سهام افت و خیز اندکی داشتند و گروه‌های «فلزات اساسی»، «شرکت‌های چندرشته‌ای صنعتی»، «محصولات شیمیایی» و «فراورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای» بیشترین سهم را از خروج پول حقیقی داشتند.
با بیمه‌ها