May 2024 08 / چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۱۹۴۵۲
۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰
0
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس اوراق بهادار گفت: در نمایشگاه بورس کیش، پاویون بازار سرمایه را خواهیم داشت که نمایندگان فرابورس، بورس انرژی، بورس کالا، سپرده گذاری مرکزی و ... در آن مستقر خواهند بود.
 پول‌نیوز- سعید مستشار با بیان مطلب فوق افزود: در نخستین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه نمایندگانی از بازار سرمایه حضور خواهند داشت. بر این اساس در جلسه شورای اطلاع رسانی مطرح شد که بورس تهران نیز در این نمایشگاه حضور خواهد داشت و جزئیات حضور دیگر ارکان بازار سرمایه به زودی اعلام می شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس اوراق بهادار یکی از رویکردهای این نمایشگاه را حوزه بین الملل ارزیابی کرد و گفت: مناطق آزاد مشخصا برای تسهیل ارتباطات برون مرزی ایجاد شده و هدف ما این است که این نمایشگاه با توجه به محدودیت‌های کمتر این مناطق، ارتباطات بین المللی ما را در حوزه بازار سرمایه تسهیل کند. .

مدیر روابط عمومی بورس اوراق بهادار با تاکید بر برگزاری همایش هایی در حاشیه این نمایشگاه گفت: همایش ها از سوی سازمان بورس برگزار نمی شود اما قرار بر این است که در حوزه بازار سرمایه و در تدوین محورها به برگزارکنندگان همایش کمک کنیم تا این نمایشگاه تخصصی تر شود.

وی در پایان برگزاری چنین نمایشگاهی را اتفاق خوبی در این حوزه ارزیابی کرد، اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه در یکی از مناطق آزاد حرکت خوبی است و بر اساس گزارش های رسیده می‌توان گفت، سطح برگزاری این نمایشگاه هم مطلوب است و قطعاً حضور بیشتر شرکت‌ها موجب مطلوبیت بیشتر نمایشگاه خواهد شد.

نخستین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و بازار سرمایه و ششمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری به طور همزمان از 29 مهرماه تا دوم آبان امسال در جزیره کیش برگزار می شود.فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: