کد خبر: ۳۱۹۴۸۴
۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
0
پول نیوز - هلدینگ خلیج فارس در نمایشگاه بورسی کیش حضور و مشارکت فعال خواهد داشت.

به گزارش پول نیوز، جزیره زیبای کیش در آخرین روزهای آبان ماه سال جاری رویداد اینوکس 2019 را میزبانی خواهد کرد.

بسیاری از بزرگان صنعت کشور در حوزه های مختلف از جمله پتروشیمی در این نمایشگاه 3 روزه حضور فعال خواهند داشت.

بر اساس اعلام مدیران برگزار کننده اینوکس 2019، هلدینگ خیج فارس به عنوان بزرگترین مجموعه فعال در صنعت پتروشیمی، از حاضران در رویداد اینوکس 2019 کیش خواهد بود.

صنعت پتروشیمی ایران در آستانه جهشی بزرگ برای دستیابی به جایگاهی ممتاز در جهان است. براسـاس برنامـه ریـزی هـای به عمـل آمـده، در جهـش دوم  پتروشـیمی، درآمد ایـن صنعت در سـال 1400 به 25 میلیـارد دلار و در سـال 1404 با جهـش سـوم صنعـت پتروشـیمی، به 37 میلیارد دلار خواهد رسـید که موجـب ارتقا جایگاه ایـران و قرار گرفتن در زمره 5 کشور نخسـت دنیـا در حـوزه تولید فرآورده های پتروشـیمی خواهد شـد.

در این مسـیر هلدینگ خلیج فارس با برخـورداری از 22 شـرکت فعـال تولیـدی و خدماتـی و 10طـرح و پروژه در دسـت احـداث، نقش بزرگـی در این تحول خواهد داشـت.

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس علاوه بر مشارکت گسترده در نمایشگاه، در طی روزهای برگزاری رویداد #KishINVEX نسبت به برگزاری 2 نشست تخصصی با محورهای فرصت‌های سرمایه گذاری در بورس با تکیه بر شرکت‌های تابعه هلدینگ خلیج فارس و تامین مالی توسعه پروژه‌های نفت، گازو پتروشیمی اقدام خواهد نمود.

شما می توانید تمامی اخبار و رویداد های مهم این اتفاق بورسی را از طریق گروه رسانه های پول نیوز به عنوان رسانه حامی اینوکس 2019 کیش، دریافت نمایید.
 
در جزیره زیبای کیش با پول نیوز همراه باشید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: