همراه با اینوکس 2019 کیش؛
کد خبر: ۳۱۹۴۸۶
۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
0
پول نیوز - معادن بزرگ کشور برای حضور در نمایشگاه اینوکس 2019 کیش آماده می شوند.

به گزارش گروه بازار سرمایه پول نیوز، نمایشگاه بورسی کیش با نام اینوکس 2019 در حالی آماده می شود که هر روز خیل بیشتری از شرکت های فعال در بازار سرمایه برای حضور در این رویداد بزرگ، اعلام آمادگی می کنند.

کشور ایران به سبب وجود ظرفیت‌های بالقوه در میان 15 کشور شاخص جهان، و به لحاظ تنوع ذخایر در میان 10 کشور شاخص جهان قرار دارد؛ و تخمین زده می‌شود که حدود 45 میلیارد تن ذخایر معدنی کشف شده در کشور وجود داشته باشد.

بهره‌گیری از این ظرفیت عظیم نیازمند اتخاذ سیاست‌های حمایتی ویژه از سوی دولت و نهادهای سیاست گذار و فعالیت پویای شرکت‌های خصوصی و دولتی حاضر در بخش معدن و صنایع معدنی است.

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و شرکت‌های بزرگ حوزه معادن کشور نظیر فولاد مبارکه، فولاد خوزستان، صنعتی و معدنی چادرملو، معدنی و صنعتی گل گهر، سنگ آهن گهر زمین، سهامی ذوب آهن اصفهان و ملی صنایع مس در راستای ارائه فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه گذاری و توسعه این حوزه استراتژیک اقتصادی کشور در رویداد #KishINVEX امسال حضور گسترده و فعال دارند.

*شما می توانید تمامی اخبار و رویداد های مهم این اتفاق بورسی را از طریق گروه رسانه های پول نیوز به عنوان رسانه حامی اینوکس 2019 کیش، دریافت نمایید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: